Wcześniej był Dawid Podsiadło ze swoimi billboardami z krzyżówkami, a teraz popularny polski raper Pezet postanowił wypromować swoją nową płytę podobnymi nośnikami reklamowymi.
W połowie października br. w Warszawie pojawiły się billboardy, na których znajdowały się fragmenty tekstów piosenek z nowego albumu rapera pt. „Muzyka Współczesna”. Na każdym nośniku umieszczona została też pewna tajemnicza wskazówka. Okazało się, że były one elementem szerszej akcji promocyjnej.
Zobacz również
– Udało Wam się odnaleźć wszystkie 10 cytatów umieszczonych na billboardach? Mam nadzieję, że tak. Na billboardach, w lewym dolnym rogu znajdziecie wskazówki, które pomogą Wam w odgadnięciu dziesięciu haseł. Wejdźcie na stronę, postępujcie zgodnie z instrukcjami Bota, a może uda Wam się zgarnąć zaproszenie na wyprzedany koncert na Torwarze 19 grudnia. Macie czas do niedzieli do północy. Dobrej zabawy! – poinformował Pezet.
Za stworzenie koncepcji kreatywnej aktywacji łączącej kampanię BTL i digitalowe formy komunikacji odpowiadają firmy New Zenith Promotion oraz Spontan Productions. Za kreację nośników i egzekucję działań BTL oraz digital odpowiada New Zenith Promotion. Chatbot dostarczyło Infinity Horizon.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Przed Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie pojawił się zielony kiosk z hasłami „Muzyka, prasa, bilety, Podsiadło”. Stoisko jest częścią promocji nowej płyty Dawida Podsiadło, która ma swoją premierę dzisiaj, 19 października.
PS2
W lipcu br. na ścianie budynku w Warszawie pojawił się niezwykły mural, który wykorzystywał rozszerzoną rzeczywistość. Był on częścią promocji solowej płyty polskiego producenta – Kubiego Producenta.