Żartobliwy post, w którym Polska Policja poprosiła o współpracę i „zaprzestanie wszelkich działań przestępczych/haniebnych/niegodziwych do odwołania”, został okraszony kolorowym rysunkiem, przedstawiającym wizerunek policjanta.
W swoim wpisie Policja zaznaczyła też, że gdy tylko sytuacja z epidemią koronawirusa zostanie opanowana, to „będzie można wrócić do codziennej działalności przestępczej, kontynuując dalej starą zagrywkę policjant-złodziej”, o czym instytucja poinformuje w oddzielnym komunikacie ;).
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
zdjęcie: facebook.com/PolicjaPL
PS
Koronawirus rozprzestrzenia się coraz szybciej i zbiera coraz większe żniwa. W celu wyjścia naprzeciw tej trudnej sytuacji wiele marek zdecydowało się wesprzeć swoich klientów na różne sposoby.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing