Kolekcja COS dedykowana jest zarówno kobietom, jak i mężczyznom, składa się z 7 części, łączących w sobie tradycyjne techniki tworzenia wzorów ze współczesnymi kształtami, a wszystko po to, aby stworzyć kolekcję o niepowtarzalnym stylu.
Od kinetycznej konstrukcji tkaniny do przeskalowanych sylwetek, COS projektuje elementy, które składają się na idealny T-shirt, kreując tym samym asortyment, idealny na każdą okazję.
Zobacz również
Kolekcja została wykonana w całości z bawełny organicznej, łączy w sobie wartości wyznawane przez markę COS z funkcjonalnymi, ponadczasowymi wzorami oraz innowacyjnymi technikami, oferującymi wszechstronną gamę ubrań nastawioną na jakość, kunszt i trwałość. Każdy wyjątkowy element garderoby dopasowany jest do sylwetki i proporcji, dodatkowo pracuje z ruchem użytkownika.
Kolekcja Biały T-shirt będzie dostępna w sklepach i internecie od 18 marca 2020 r.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]