Wólczanka oddaje w ręce klientów limitowaną kolekcję, której motywem przewodnim jest anemon – kwiat występujący niemal we wszystkich strefach klimatycznych, będący zwiastunem wiosny. Ale nie tylko. Anemon to również symbol solidarności i ochrony przed chorobą i złem, doskonały talizman na ten trudny czas.
Wyjątkową symbolikę anemonu marka chce wykorzystać w szczytnym celu. Dlatego 100 zł ze sprzedaży każdej koszuli z kolekcji przekaże na zakup sprzętu medycznego, wspierającego polską służbę zdrowia.
Zobacz również
Przy okazji premiery Wólczanka zachęca do wzięcia udziału w akcji #MyWólczankaPomagamy, do której zaprosiła już ambasadorów i pracowników marki. Niech koszule z motywem anemonów nie tylko ozdobią garderoby, ale również dodadzą siły i optymizmu.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]