Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Costa Coffee dołącza do akcji #WzywamyPosiłki

W całej Polsce ruszyła akcja #WzywamyPosiłki, której celem jest wsparcie służb medycznych w trudnym czasie walki z koronawirusem. W inicjatywę włączyło się wiele lokali gastronomicznych, w tym m.in. Costa Coffee, która dostarcza do szpitali świeżo przygotowaną kawę i żywność.
O autorze
1 min czytania 2020-03-19

Kilkaset paczek z ciepłym Americano i ciastkiem Pandoro ruszyło dzisiaj do szpitali w Warszawie i Krakowie, a niebawem do akcji dołączą kawiarnie Costa Coffee zlokalizowane w innych miastach. Do pracy przy #WzywamyPosiłki zgłosili się ochotnicy – bariści, którzy chcieli zaangażować się w akcję. Paczki dostarczane są za pośrednictwem kurierów Uber Eats, z którym sieć kawiarni współpracuje od lutego 2020 r. Cały proces przekazywania produktów jest bezpieczny i bezkontaktowy.

Pracownicy Costa Coffee przygotowujący paczki przestrzegają bardzo ściśle wszystkich procedur i najwyższych standardów higieny oraz bezpieczeństwa. Obsługa kawiarni umieszcza posiłek w „strefie buforowej” – w innym pomieszczeniu, niż pracuje lub w bezpiecznej odległości od obsługi – w miarę możliwości 4,5 m. Kurier odbiera posiłek ze „strefy buforowej” po jej opuszczeniu przez obsługę. Kurierzy z kolei noszą m.in. jednorazowe rękawiczki ochronne, które wyrzucają zaraz po zrealizowaniu dostawy, mają też przy sobie środki dezynfekujące. Procedura „Kodeks dobrych praktyk dla dowozów posiłków” została zaakceptowana przez Generalnego Inspektora Sanitarnego.

Akcja ma potrwać do 10 kwietnia br. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj