Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

#CwiczeWDomu, czyli akcja ponad podziałami dla wszystkich miłośników sportu

W dobie #ZostanWDomu wielu z nas może doskwierać brak ruchu. Decathlon zachęca do stosowania się do zaleceń, namawiając jednocześnie do aktywności fizycznej. To dlatego marka rzuciła wyzwanie sportowcom, konkurencji i wszystkim chętnym, by ćwiczyli bezpiecznie sami w domu i zachęcali do tego innych.
O autorze
1 min czytania 2020-03-20

Przed większością z nas długi czas spędzony w domu. To jednak nie oznacza konieczności leżenia na kanapie – wręcz przeciwnie – nadchodzące dni warto wykorzystać na regularne ćwiczenia, które ułatwią przetrwanie tej ciężkiej sytuacji w dobrej formie. Pracujący w Decathlon miłośnicy sportu, zachęcając do pozostawania w domu, postanowili zarazić swoją aktywnością także innych, tworząc akcję #CwiczeWDomu. Wyzwanie zostało rzucone nie tylko innym markom, ale także sportowcom, w tym m.in.: Robertowi i Justynie Korzeniowskim oraz Andrzejowi Wronie z VERVA Warszawa ORLEN Paliwa. Wspólnie będą zachęcać Polaków do bezpiecznych ćwiczeń, które można wykonywać bez opuszczania swoich czterech ścian.

Do akcji może przyłączyć się absolutnie każdy. Wystarczy zamieścić na Facebooku, Instagramie bądź innej platformie społecznościowej zdjęcie lub filmik z domowego treningu i opisać je: #cwiczewdomu. Dodatkowo można również oznaczyć profil Decathlon. Następnie do podjęcia wyzwania należy nominować swoich bliskich, sąsiadów, a może nawet… kogoś z konkurencji? W sporcie nie liczą się przecież żadne podziały! Ważne, aby zachęcić do aktywności jak najwięcej osób.

– W tych trudnych czasach chcemy zjednoczyć wszystkich miłośników sportu. Uważamy, że podziały na firmy czy marki nie są teraz tak istotne, bo przecież wszyscy kochamy sport i chcemy być aktywni, mimo czasowych ograniczeń. Zapraszamy więc do udziału w akcji #CwiczeWDomu i wspólnego udowadniania, że sprawdzamy się w sporcie RAZEM – mówi Wojciech Kozłowski, marketing director w Decathlon.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj