Łaciate w nowej kampanii na 25-lecie najbardziej rozpoznawanej marki mleka w Polsce

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Łaciate w nowej kampanii na 25-lecie najbardziej rozpoznawanej marki mleka w Polsce

Marka Łaciate pojawiła się na rynku w 1995 roku, kiedy Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie jako pierwsza na rynku wprowadziła do sprzedaży mleko UHT pod nazwą, która w wielu polskich domach stała się synonimem mleka.

Kampania reklamowa rozpocznie się 21 marca i będzie nawiązywać do historii, którą już konsumenci mieli okazję poznać w ubiegłym roku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Nawiązujemy do historii o Łaciatej i jej przyjaźni z bocianem. Nasz jubileusz będzie również pełen niespodzianek dla fanów marki Łaciate. Zaplanowaliśmy szerokie działania w mediach - telewizji, prasie, nośnikach zewnętrznych no i oczywiście w internecie. Niespodzianką, której szczegółów na razie nie zdradzę, będzie wielki konkurs dla Konsumentów pod koniec roku. Nowością jest również ciekawe i zaskakujące jubileuszowe opakowanie mleka Łaciate, które już pojawia się na półkach sklepów – mówi Małgorzata Cebelińska, dyrektor handlu Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w Grajewie.

Przygotowany spot, który zapoczątkuje kampanię, powstał w dwóch wersjach - 30 i 15 sekundowej. Ich emisja nastąpi w kanałach należących do stacji TVP, POLSAT i TVN. Realizacja działań komunikacyjnych obejmuje Facebook, serwisy internetowe i mobilne takie, jak Interia, Blix, Spicymobile oraz stronę internetową laciate.pl. Ciekawe kreacje kampanii 25-lecia marki zobaczymy także na nośnikach reklamy zewnętrznej. Za część kreatywną odpowiada agencja Leo Burnett, a za zakup mediów agencja Wavemaker.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij