TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Her Majesty: Art – nowa kampania DayShift z udziałem Barrakuz

Her Majesty: Art to kolekcja oddająca hołd sztuce i tradycyjnemu rzemiosłu. Surowe wnętrza warszawskiej pracowni polskiego rzeźbiarza, marszanda i kolekcjonera sztuki Karola Tchorki zestawiane są z bufiastymi rękawami, a zwiewne, dziewczęce kroje ze świadomą kobiecością.
O autorze
1 min czytania 2020-03-20

Najnowsza kolekcja katowickiej marki czerpie z synergii sztuk, tradycyjnego rzemiosła i rzeźbiarskich form, które w kolekcji zostały zmiękczone. Odnosi się do sztuki kinetycznej, która obejmuje wiele przenikających się technik i stylów. Her majesty: Art bazuje na kontrastach, przeciwstawiając surowe wnętrza silnej i świadomej kobiecości. Stonowana kolorystyka, w której dominują czerń, szarości i biel są odzwierciedleniem naturalnych materiałów wykorzystywanych w rzeźbiarstwie. Zwiewność projektów jest inspirowana trójwymiarowością rzeźby i ruchem.

Pojęcie sztuki jest metaforycznie utożsamiane z kobietami, które od początku istnienia marki stanowią dla niej jedną z największych inspiracji – to one nadają życia projektom DayShift. W rolę modelki najnowszej kampanii marki wcieliła się Beata Śliwińska – artystka sztuk wizualnych i laureatka prestiżowej nagrody Polish Graphic Design Award, tworząca pod pseudonimem Barrakuz. Jej energia w połączeniu z majestatycznym wnętrzem pracowni Karola Tchorka nadały oniryczny wymiar zdjęciom, które nie zostały poddane retuszowi.

 

– Jako projektantka doceniam odwagę współczesnych kobiet w poszukiwaniu własnego miejsca w świecie. Chcę tworzyć ubrania, które dodają siły i niezależności, a przy tym podkreślają zmysłowość i kobiecość – podkreśla Sonia Kubisa, założycielka marki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W najnowszej kolekcji DayShift, marka pozostaje wierna minimalistycznej kolorystyce i klasycznym krojom. Dominuje neutralna paleta barw, osadzona w kolorystyce bieli, czerni i szarości. W nowej kolekcji znajdziemy między innymi ponadczasowe koszule z bufiastymi rękawami, sukienki na wąskich ramiączkach czy wiosenny, robiony na drutach sweter. Nie zabraknie też topów z odkrytymi plecami czy klasycznej marynarki. W kapsułowej ofercie DayShift prezentuje dopasowane, kobiece sukienki, nie zapominając o uwielbianym przez klientki marki kroju kimona. Całość kolekcji to samowystarczalna garderoba, dostosowana do potrzeb i trybu życia współczesnej kobiety.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

DayShift podkreśla potrzebę tworzenia świadomej i etycznej mody. Produkty od momentu powstania marki pakowane są w bawełniane woreczki, a ubrania szyte małymi partiami, tak aby uniknąć nadprodukcji. Rzemiosło w tradycyjnym wydaniu, oparte na współczesnych wartościach.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się