TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Coronavirus Logos: Słoweński artystka przerobił logotypy znanych marek, by bardziej odpowiadały obecnym czasom

Coronavirus Logos: Słoweński artystka przerobił logotypy znanych marek, by bardziej odpowiadały obecnym czasom
Słoweński artysta Jure Tovrljan postanowił nieco przerobić słynne logotypy najpopularniejszych marek w taki sposób, by nawiązywały do obecnych czasów.
O autorze
1 min czytania 2020-03-20

Pierwsze miesiące 2020 roku niewątpliwie zostaną zapamiętane, jako czasy walki z koronawirusem. Z racji też, że panująca epidemia zbiera coraz większe żniwa, w dalszym ciągu wielką niewiadomą jest kwestia, kiedy uda się zapanować nad wirusem i wszystko wróci do normy. 

W związku z tym słoweński artysta Jure Torvljan wpadł na pomysł przerobienia słynnych logotypów znanych marek w taki sposób, by bardziej odpowiadały obecnym czasom. Drobnej metamorfozie poddane zostały logotypy takich brandów jak np. MasterCard, Starbucks, NBA, LinkedIn czy też Nike. 

W efekcie słynne dwa koła amerykańskiej marki z branży finansowej zostały od siebie nieco oddalone, by zachowywały „bezpieczny dystans”. Natomiast charakterystyczna syrena z logotypu popularnej sieci kawiarni ma na twarzy maseczkę ochronną. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

 

PS

Pod koniec lutego br. Coca-Cola ruszyła z outdoorową kampanią pod hasłem „Feel it”. W jej ramach w przestrzeni miejskiej Włoch pojawiły się niekonwencjonalne billboardy przedstawiające logo marki na czerwonym tle. Mimo nieoczywistych kształtów, słynny branding firmy powoduje, że „widzimy” zarys butelki.

PS2

W 2018 roku Coca-Cola obchodziła 80-lecie swojego istnienia w Australii. Z tej okazji marka postanowiła odwrócić swoje logo do góry nogami.