Feel it: Niekonwencjonalne outdoory Coca-Coli pokazują siłę brandingu marki

Feel it: Niekonwencjonalne outdoory Coca-Coli pokazują siłę brandingu marki
Coca-Cola ruszyła ze swoją nową outdoorową kampanią pod hasłem „Feel it”. W jej ramach w przestrzeni miejskiej Włoch pojawiły się niekonwencjonalne billboardy przedstawiające logo marki na czerwonym tle. Mimo nieoczywistych kształtów, słynny branding firmy powoduje, że „widzimy” zarys butelki.
O autorze
1 min czytania 2020-02-27

Podobną reklamę ma na swoim koncie już sieć McDonald’s. Marka bowiem w ubiegłym roku zaprezentowała serię billboardów z rozmytymi potrawami, takimi jak hamburger czy frytki w charakterystycznym czerwonym opakowaniu. Mimo nieoczywistego ich przedstawienia, wszyscy i tak dobrze wiedzieli, co, a także jakiej marki produkty zostały przedstawione na billboardzie. 

Niedawno w przestrzeni miejskiej Włoch pojawiły się reklamy, na których znajduje się jedynie logo Coca-Coli na czerwonym tle. Mimo wszystko, układ liter sugeruje, że słynny znak brandu umieszczony jest na kultowej już butelce firmy – nawet jeśli samej butelki nie ma na billboardzie. 

W ten sposób marka udowadnia, jak bardzo jej charakterystyczny branding osadzony jest w świadomości konsumentów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za kampanię odpowiada agencja Publicis Italy. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

„Open, taste, recycle with us” – takie hasło znalazło się na zeszłorocznych billboardach marki Coca-Cola z dłonią, która wskazuje na coś palcem – a dokładniej na prawdziwy kosz do recyklingu odpadów, stojący obok nośników reklamowych.