TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Łomża w nowej komunikacji z humorem podkreśla jakość i regionalny charakter

Marka Łomża (Van Pur S.A.) rozpoczyna kampanię reklamową pod hasłem „Łomża. Znani z piwa”. W nowej kampanii marka przypomina o swoim regionalnym charakterze i wysokiej jakości swoich produktów, która się z tym wiąże.
O autorze
1 min czytania 2020-03-23

W drugiej połowie roku konsumenci zobaczą kolejną odsłonę zabawnego spotu reklamowego marki. W tym czasie będą też trwały intensywne działania w kanałach digital ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych. 

Strategię komunikacji i kreację w kanałach ATL oraz digital stworzyła agencja reklamowa MullenLowe Warsaw. Media kupił i zaplanował dom mediowy MediaCom. Materiały POS opracowała agencja brandingowa InVitro. Kampania potrwa do września.

Piwo Łomża jest jedną z wizytówek miasta i regionu, z czego łomżyński browar jest niezwykle dumny. Chcąc jak najlepiej reprezentować miasto i lokalną społeczność, łomżyńscy piwowarzy stoją na straży najwyższej jakości warzonego piwa. W swoich reklamach marka składa odważną deklarację – nawet gdyby w Łomży miały miejsce najbardziej niezwykłe rzeczy, to i tak piwo będzie wciąż tym, z czego miasto słynie. Choć obietnica marki jest jak najbardziej poważna, reklamy są zrobione w tonie absurdalnego humoru. W pierwszym spocie reklamowym marka opowiada o tym, że nawet gdyby to Łomża, a nie Hollywood była światową stolicą kina, to i tak miasto byłoby najbardziej znane ze swojego piwa. Bo jest aż tak dobre.

Pomimo że łomżyński browar produkuje wiele gatunków piw, Łomża w nowych reklamach promuje swój sztandarowy produkt Łomża Jasne – klasyczny lager warzony według tradycyjnej receptury wykorzystującej tylko trzy składniki – wodę, słód i chmiel.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj