Value Media wygrało przetarg na kompleksową obsługę BOŚ

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Value Media wygrało przetarg na kompleksową obsługę BOŚ

Dom mediowy Value Media wygrał przetarg na obsługę Banku Ochrony Środowiska. Wraz z SalesTube spółki będą odpowiedzialne za strategię, planowanie i zakup mediów online i offline, a także analitykę i działania z obszaru marketing automation.

BOŚ działa na polskim rynku od ponad 29 lat. W tym czasie przeznaczył blisko 22,1 mld zł na finansowanie przedsięwzięć związanych z szeroko pojętą ochroną środowiska. Łączna wartość proekologicznych inwestycji zrealizowanych dzięki wsparciu banku przekroczyła 51,7 mld zł . Jego wyjątkowa, prośrodowiskowa misja skutecznie łączy biznes i ekologię. Bank prowadzi innowacyjne inwestycje z wszelkich dziedzin ochrony środowiska, w tym odnawialnych źródeł energii, zagospodarowania i przetwarzania odpadów czy przedsięwzięć z obszaru efektywności energetycznej, przyczyniające się do poprawy stanu środowiska naturalnego.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Przez najbliższe dwa lata rozwojem biznesowym Banku Ochrony Środowiska zajmą się spółki należące do Group One - dom mediowy Value Media i agencja one stop shop dla e-commerce SalesTube. Kompleksowa obsługa mediów online i offline obejmie doradztwo strategiczne, planowanie i zakup mediów, a także prace związane z kreacją, paid social czy SEM.

Umowa została podpisana na 2 lata. Współpraca spółek Group One z bankiem rozpocznie się w kwietniu.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij