Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Van Pur, właściciel marki Łomża, przeznaczył 2 mln zł na walkę z koronawirusem

Van Pur S.A. największa polska spółka piwowarska, producent marek takich jak Łomża, Karpackie czy Cortes, włącza się do walki z pandemią koronawirusa w Polsce. Pierwszy milion złotych przekaże na wsparcie szpitali, drugi przeznaczy na Fundusz dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw.
O autorze
1 min czytania 2020-03-23

Mając na uwadze najnowsze doniesienia, Zarząd firmy podjął decyzje o przekazaniu 1 miliona złotych na wsparcie najbardziej potrzebujących szpitali w okolicach zakładów należących do grupy. Kwota zasili środki służby zdrowia na zakup najważniejszego sprzętu medycznego, środków ochrony oraz wsparcie personelu.

– Wyrażamy najwyższy szacunek dla wszystkich pracowników służby zdrowia, którzy dzielnie walczą z zagrożeniem epidemicznym. Mając na uwadze bardzo trudną sytuacje, zdrowie naszych klientów, pracowników i ich rodzin podjęliśmy decyzje o przekazaniu 2 milionów złotych na pomoc szpitalom oraz małym i średnim przedsiębiorstwom – mówi Jagoda Iwańczuk, prezes Van Pur S.A.

Spółka wesprze również małe i średnie przedsiębiorstwa z rejonu podkarpacia, aby ograniczyć negatywne, ekonomiczne skutki pandemii. Na ten cel Van Pur przeznaczy 1 milion złotych i uruchomi lokalny fundusz solidarnościowy aby pomóc przedsiębiorcom, którzy na skutek pandemii mają lub mogą mieć problemy z kontynuacją działalności. Wszelkie informacje można uzyskać pod adresem mailowym: [email protected]

– W tym szczególnym momencie, każda pomoc, nawet ta najmniejsza będzie bardzo ważna. Naszymi działaniami chcielibyśmy zainspirować również innych, aby w ramach swoich możliwości wsparli polskich przedsiębiorców. Wierzymy, że razem, solidarnie możemy wiele – podkreśla Jagoda Iwańczuk, prezes Van Pur S.A.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj