MUSCAT i KUBOTA zachęcają do wspierania polskich marek w ramach akcji #wspieramPL

Aktualny stan gospodarki i nastroje społeczne zmobilizowały polskich przedsiębiorców do połączenia sił. Celem akcji #wspieramPL jest zwiększenie lokalnej świadomości konsumenckiej, która obecnie ma realny wpływ na markowe „być czy nie być”.
O autorze
1 min czytania 2020-03-24

Polskie firmy wychodzą z inicjatywą zjednoczenia marek i konsumentów. W ramach akcji zachęcają do wspierania polskich biznesów i manufaktur i namawiają do promowania świadomych wyborów konsumenckich. Na Facebooku powstał event pod hasłem #wspieramPL, zorganizowany przez ponad 60 brandów wspierających inicjatywę.

Co możesz zrobić?

  1. Weź udział w evencie i udostępnij go znajomym.
  2. Pokaż na swoich social media swoją ulubioną polską markę, oznacz zdjęcie lub story hasztagiem #wspieramPL i nominuj znajomych do oznaczania swoich.
  3. Kupuj, zamawiaj i korzystaj z usług polskich marek – nawet w czasie pandemii!

W ramach akcji, marki przygotowały specjalne rabaty. Ich pełną listę znajdziecie na stronie wydarzenia.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Lista marek, które dołączyły do akcji: Ach To Ty, Agata Wojtkiewicz, Anacomito, Balagan Studio, Barrakuz, Bola, Boom Bloom, Breath.clothing, Blinkee.city, Jackob Buczyński, by Insomnia, bynamesakke, Cat Cat Studio, Christine Granville, Cloudmine, Colorshake, Diamante, Domkove, Don’t Need No Samurai, Eppram, Helen’s Wings, Holi Store, Karolina Naji, Kavka, Kiddy Mate, Kubota, KPODONOU, Lana Nguyen, Lanoro, Las.relaks, Lepiej, LESS_, Many Mornings, Melancholia.co, Mims Studio, Mokobelle, MoMi-Ko, Moon jwlr, Mua Studios, Muscat, Mustache.pl, NAGO, Natalia Siebuła, Nerola, Majtki z Sosnowca, Mocem, Nadwyraz, Nervous, Nubee, Pan Tu Nie Stał, Paterns, Pavlas Studio, Pixie Pour Toi, Poczta Balonowa, Pola Zag Jewellery, Praia Beachwear, Prosto, RQL – ROSE QUARTZ LOVE, Sahaja Lingerie, Second You, Selice, Sistu, Sofix, Somethings, So What, Takapara, Tova, True Color by Ann, Trzask Ceramics, Undress Code, Urban City, W Hand Works, Yeah Bunny, Yes, Yoga Beat Studio, Your Kaya.

Za przygotowanie oprawy wizualnej odpowiedzialne było studio @Pavlas_Studio.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się