Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Biedronka i Tesco wprowadzają ułatwienia dla seniorów w związku z koronawirusem

Biedronka i Tesco wprowadzają ułatwienia dla seniorów w związku z koronawirusem
Popularne sieci handlowe postanowiły wprowadzić szereg rozwiązań z myślą o ochronie seniorów, którzy są w grupie podwyższonego ryzyka zakażeniem koronawirusem – są to m.in. specjalne godziny na zakupy oraz pierwszeństwo przy kasie.
O autorze
1 min czytania 2020-03-24

Znane sieci handlowe postanowiły wyjść naprzeciw osobom w wieku 65+ i wprowadziły specjalne rozwiązania, by ułatwić im robienie zakupów. Jest to spowodowane faktem, że seniorzy są w grupie podwyższone ryzyka w związku z pandemią koronawirusa. 

Od 24 marca br. w hipermarketach marki Tesco obowiązują godziny (od 9:00 do 10:00), podczas których pierwszeństwo mają seniorzy. I choć markety otwarte będą dla wszystkich, to sieć prosi pozostałych klientów o zrozumienie i umożliwienie zrobienia zakupów w wyznaczonym czasie osobom starszym. 

Natomiast Biedronka wprowadziła pierwszeństwo wejścia seniorów do sklepu w pierwszej godzinie od otwarcia sklepów. Ponadto, w ramach akcji pod hasłem „Czas na pomaganie seniorom 65+” osoby starsze będą mogły omijać kolejki do kas niezależnie od pory dnia. 

To jednak nie jedyne rozwiązania wprowadzone przez Biedronkę – od 24 marca br. w sklepach sieci obecne będą specjalne skrzynki, do których seniorzy mogą wrzucać specjalne formularze z prośbą o pomoc w zrobieniu zakupów przez osoby mieszkające w pobliżu. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Płatności za zakupione produkty osoby starsze mogą dokonać za pomocą karty Moja Biedronka – senior płaci za zakupy w momencie dostawy, a wolontariusz wpłaca otrzymaną od niego kwotę z powrotem na kartę w dowolnym sklepie sieci.

Natomiast w sklepach Grupy Eurocash, m.in. w Delikatesach Centrum, Groszku czy Lewiatanie, 24 marca br. ruszyła akcja pod hasłem „Zakupy dla Seniora 60+” – pracownicy sieci w jej ramach będą robić zakupy, a następnie dostarczać je do domów osób starszych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Holenderski supermarket Jumbo wprowadził w 2019 roku ciekawe rozwiązanie, które skierowane było przede wszystkim do osób samotnych oraz seniorów – w sklepie pojawiła się tzw. „rozgadana kasa”, przy której każdy może spokojnie, bez pośpiechu porozmawiać z kasjerem.

PS2

50 milionów złotych – taką kwotą będzie dysponowała w 2020 roku Fundacja Biedronki, która w roku, w którym sieć obchodzi swoje 25-lecie, rozpocznie działalność w Polsce. Fundacja powstaje po to, by nieść pomoc osobom starszym i przyczyniać się do poprawy jakości ich życia.

PS3

To kolejna świetna akcja organizacji Bieg na sześć łap – tym razem chodziło o „kudłatą terapię” z udziałem psów, w której udział wzięli seniorzy z Domu Opieki Społecznej w Olsztynie.