TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Social Art zmienia się w Bees & Honey – rebranding agencji

Po niemal 10 latach działalności agencja digitalowa Social Art zmieniła nazwę na Bees & Honey. Agencja przeszła kompletny rebranding, tworząc nie tylko nowe logo, ale i cały świat marki. Pomysł bazuje na storytellingu związanym z procesem powstawania miodu i życia pszczół.
O autorze
1 min czytania 2020-03-24

– Zdecydowaliśmy się na rebranding w tym trudnym czasie pandemii, żeby sobie i wszystkim wokół dać trochę radości, trochę dobrych informacji. Jako symboliczny dzień startu naszego rebrandingu wybraliśmy pierwszy dzień wiosny. Bees & Honey budzi się do życia tak jak natura wokół nas – tłumaczy decyzję Maciej Leonard Żybula, CEO Bees & Honey.

Logotyp jak plaster miodu i baśniowe KV 

Logotyp marki narysowany odręcznym krojem pisma wpisuje się w kształt heksagonu. Podstawowa wersja znaku jest dwukolorowa: brązowo-żółta, jak podstawowe kolory marki. 

Key visual to niesamowity świat miodnych pomysłów, które w Bees & Honey powstają.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Tworzenie tego key visuala to była dla nas świetna zabawa. Każdy z nas ma tam swoje ulubione postaci, niektóre zostały bardzo skrzętnie ukryte. Chcemy w ten sposób zaprosić naszych klientów do tego magicznego świata. Porwać do świata naszych nieszablonowych pomysłów – opowiada Maciej Leonard Żybula.

Claim i filozofia marki 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

“Our ideas bring you money, honey” – claim marki obiecuje klientom Bees & Honey rozwiązania, które przynoszą duże zyski. Symboliki ze świata pszczół i miodu jest w tym pomyśle więcej. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Samo powstawanie miodu zostało porównane do procesu kreatywnego oraz do kolejnych etapów obsługi klienta. Gdy pszczoły wylatują z ula w poszukiwaniu nektaru i pyłku, odbywa się budowanie strategii – pracownicy agencji najpierw inspirują się i szukają insightów, by następnie z nich stworzyć dla klienta idealne rozwiązanie. To jednak ma szansę zaistnieć, gdy zostanie odpowiednio wyeksponowane przez media, tak jak miód zyskuje wraz z eleganckim opakowaniem. Sam miód zresztą smakuje za każdym razem nieco inaczej – tak jak różne są kreatywne pomysły agencji. 

Sklep internetowy

Marka z nowym otwarciem prezentuje szeroką ofertę ze swojego portfolio w formie sklepu internetowego z produktami agencji: od analizy i budowania strategii, doradztwa, szkoleń i warsztatów, przez kompleksową obsługę marki, kampanie i koncepty kreatywne, produkcję video czy stron www, aż po realizację kampanii mediowych.