Volkswagen, Coca-Cola i Burger King też zwracają uwagę na konieczność zachowania dystansu społecznego w czasach koronawirusa

Volkswagen, Coca-Cola i Burger King też zwracają uwagę na konieczność zachowania dystansu społecznego w czasach koronawirusa

Marki postanowiły wykorzystać siłę swoich przekazów, aby zwrócić uwagę na to, jak ważne jest zachowywanie dystansu społecznego, by uchronić się przed zarażeniem koronawirusem. Przedstawiamy najciekawsze kreacje brandów, które poruszają tę istotną kwestię.

>>> Jak marki włączają się w walkę z koronawirusem? 

Marka Volkswagen Polska poszła w ślady brazylijskiego oddziału sieci McDonald’s i również rozdzieliła swoje charakterystyczne logo, by zwrócić uwagę na konieczność zachowania bezpiecznego dystansu. 

Podobny zabieg zastosowała Coca-Cola w swoim logo, które znalazło się na billboardzie umieszczonym przy popularnym nowojorskim placu Times Square.

Belgijski oddział Burger Kinga z kolei postanowił nieco przerobić charakterystyczny szyld, który widnieje na ścianie restauracji sieci, dając tym samym swoim klientom jasny przekaz – „Stay Home”. 

Tutaj ponownie przykład z naszego rodzimego rynku – firma elektroniczna PIXEL również pokusiła się o tymczasowe rozłączenie swojego znaku.

Poniżej przedstawiamy inne ciekawe kreacje marek.

Play

Żywiec

Mercado Libre

Strauss Elite

National Health Service

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij