Męska Grypa w finale gry o European Excellence Award

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Męska Grypa w finale gry o European Excellence Award

Kampania “Męska Grypa” została nominowana do tytułu najlepszej kampanii Europejskiej 2013 w kategorii “healthcare”. To już kolejna nominacja dla projektu realizowanego przez MSLGROUP dla marki Gripex (USP Zdrowie).

 Akcja została doceniona również w SABRE Awards i konkursie Złote Spinacze (wyniki poznamy w grudniu 2013 roku). 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Postawiliśmy na całkowitą zmianę dotychczasowej komunikacji marki i wyjście poza utarte schematy kategorii. Innowacyjne podejście do kampanii leków OTC oparte na mocnym insighcie klienckim przyczyniła się do wzrostu udziału marki w rynku - mówi Zofia Bugajna, Deputy Managing Director Agencji.

- Przemyślana kampania 360' z użyciem niekonwencjonalnych narzędzi wywołała szeroki odzew w mediach, zaangażowanie konsumentów oraz blogerów. Wielki Test Męskiej Grypy rozwiązało 11 tys. osób. Pojęcie “Męskiej Grypy” weszło do języka i świadomości Polek i Polaków - dodaje Grzegorz Haraziński, Marketing Manager USP Zdrowie.

Trzymiesięczna kampania realizowana była na przełomie 2012 i 2013 roku, w okresie największej zachorowalności na grypę. Do zespołu komunikacji zintegrowanej poza MSLGROUP Poland należały ponadto agencje Gong oraz Starcom.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij