Akcja została doceniona również w SABRE Awards i konkursie Złote Spinacze (wyniki poznamy w grudniu 2013 roku).
- Postawiliśmy na całkowitą zmianę dotychczasowej komunikacji marki i wyjście poza utarte schematy kategorii. Innowacyjne podejście do kampanii leków OTC oparte na mocnym insighcie klienckim przyczyniła się do wzrostu udziału marki w rynku - mówi Zofia Bugajna, Deputy Managing Director Agencji.
- Przemyślana kampania 360' z użyciem niekonwencjonalnych narzędzi wywołała szeroki odzew w mediach, zaangażowanie konsumentów oraz blogerów. Wielki Test Męskiej Grypy rozwiązało 11 tys. osób. Pojęcie “Męskiej Grypy” weszło do języka i świadomości Polek i Polaków - dodaje Grzegorz Haraziński, Marketing Manager USP Zdrowie.
Trzymiesięczna kampania realizowana była na przełomie 2012 i 2013 roku, w okresie największej zachorowalności na grypę. Do zespołu komunikacji zintegrowanej poza MSLGROUP Poland należały ponadto agencje Gong oraz Starcom.