Monika Klimkiewicz awansowała w agencji Dziadek do orzechów

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Monika Klimkiewicz awansowała w agencji Dziadek do orzechów

Monika Klimkiewicz objęła stanowisko social media & PR managera w agencji Dziadek do orzechów.

Klimkiewicz do agencji dołączyła we wrześniu 2019 roku. Od tego czasu była odpowiedzialna za obsługę klientów agencji w zakresie mediów społecznościowych. Aktualnie jej zakres obowiązków został poszerzony i odpowiada także za kontakt z mediami oraz relacje z innymi zewnętrznymi podmiotami realizując zadania związane z prezentowaniem wizerunku agencji Dziadek do orzechów jej klientów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Monika Klimkiewicz wcześniej była związana z krakowskimi agencjami. Odpowiadała za prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych. Pracowała m.in. dla marek: MAN Polska, Bielenda, Centrum Medyczne Luxmed. W strukturze agencji Dziadek do orzechów odpowiada m.in. za profile: Lumiko, Kuchnia Staropolska oraz Cherrissimo, a także kampanie online realizowane dla Centrum Praw Kobiet.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij