WHO przejęło media społecznościowe marki Gucci, by edukować na temat koronawirusa

WHO przejęło media społecznościowe marki Gucci, by edukować na temat koronawirusa

Dom mody Gucci, który w social mediach posiada kilkadziesiąt milionów obserwujących, postanowił udostępnić swoje kanały społecznościowe Światowej Organizacji Zdrowia, by mogła ona dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i edukować na temat koronawirusa.

W związku z panującą pandemią, media społecznościowe zalewa fala informacji – często tych nieprawdziwych – na temat koronawirusa. I choć walkę z fake newsami wypowiedziały już popularne platformy, m.in. Facebook czy Instagram, to w dalszym ciągu skala dezinformacji się powiększa. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

By temu przeciwdziałać, Światowa Organizacja Zdrowia już na początku marca br. postanowiła założyć konto na TikToku, za pomocą którego edukuje internautów na temat koronawirusa. Natomiast teraz, w ramach współpracy z włoskim domem mody Gucci, WHO zaczęło publikować najważniejsze informacje dotyczące pandemii na profilach społecznościowych popularnej marki – pomoże to bowiem zwiększyć zasięg tego typu komunikatów nawet o kilkadziesiąt milionów odbiorców.

Współpraca z WHO to nie jedyne działania marki Gucci w ramach walki z koronawirusem – włoski dom mody przekazał już bowiem 2 mln euro organizacjom charytatywnym, które wspierają m.in. włoską służbę zdrowia, a także prowadzą badania nad lekami przeciwwirusowymi. Ponadto, francuski holding Kering, do którego należy Gucci, poinformował o rozpoczęciu produkcji maseczek ochronnych dla personelu medycznego.  

PS

Firmy z branży modowej aktywnie włączają się w walkę z koronawirusem – Grupa Calzedonia rozpoczęła w swoich fabrykach produkcję maseczek ochronnych, natomiast koncern LVMH, zrzeszający takie marki, jak Louis Vuitton czy Dior – żeli antybakteryjnych.

PS2

Redakcja francuskiej edycji magazynu Elle postanowiła podziękować lekarzom oraz pielęgniarkom za ich walkę z koronawirusem i wypuściła specjalną edycję czasopisma, która jest jednocześnie przewodnikiem o pracy, kulturze i szkole w czasie pandemii.

PS3

Tegoroczne tygodnie mody męskiej w Paryżu i Londynie, które miały odbyć się w czerwcu br., zostały oficjalnie odwołane. Podobny los spotkał haute couture fashion week, który zaplanowano na drugi tydzień lipca br. Ma to związek z pandemią koronawirusa.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij