TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Właściciel marek Tommy Hilfiger i Calvin Klein przekazuje mln dolarów na walkę z koronawirusem

Pomaganie jest częścią kultury PVH Corp., właściciela marek Tommy Hilfiger i Calvin Klein. W związku z tym fundacja PVH Foundation postanowiła przeznaczyć milion dolarów na wsparcie walki z pandemią COVID-19.
O autorze
1 min czytania 2020-04-01

100 tys. dolarów z tej darowizny trafi na rzecz Reakcyjnego Funduszu Solidarnościowego COVID-19, stworzonego przez Fundację Organizacji Narodów Zjednoczonych i Szwajcarską Fundację Filantropii. Beneficjentem tego funduszu jest m.in. Światowa Organizacja Zdrowia.

Za pośrednictwem Pracowniczego Funduszu Pomocy, korporacyjni, handlowi i magazynowi pracownicy PVH w Stanach Zjednoczonych mogą otrzymać niezbędne wsparcie, jeśli w wyniku zarażenia COVID-19 spotkają ich trudności finansowe.

Fundacja PVH Foundation będzie nadal przekazywać dotacje w wysokości równej datkom pracowników firmy w USA i Kanadzie – w ramach programu podwajania darowizn.

W ramach doraźnych i regularnych funduszy na wsparcie przemysłu i społeczności, firma wniesie dodatkowe darowizny na rzecz organizacji pomagających naszym współpracownikom w łańcuchu dostaw. Przekazane zostaną także zapomogi dla fundacji i partnerów, którzy wspierają lokalnych mieszkańców w najtrudniejszych sytuacjach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Firma rozpoczęła już dostawę ponad dwóch milionów pakietów sprzętu ochrony osobistej do zespołu szpitali Montefiore w Nowym Jorku. Fartuchy izolacyjne, maseczki i przyłbice posłużą do zabezpieczenia pracowników ochrony zdrowia.

50 tys. dolarów zostało przekazanych także inicjatywie A Common Thread, prowadzonej przez Radę Projektantów Mody Ameryki i Vogue Fashion Fund. Jej zadaniem jest wsparcie i budowanie świadomości wśród społeczności amerykańskiego przemysłu mody, które zostały dotknięte pandemią COVID-19.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Poza wkładem w wysokości miliona dolarów, firma PVH przekazała dwa miliony juanów (około 275 tys. dolarów) na rzecz Chińskiego Czerwonego Krzyża.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Calvin Klein i Tommy Hilfiger przekazali produkty pracownikom ochrony zdrowia w Stanach Zjednoczonych i Niderlandach – i będą nadal dostarczać zaopatrzenie tam, gdzie jest najbardziej potrzebne.

Calvin Klein jest również współzałożycielem i fundatorem Globalnego Funduszu Ratunkowego COVID-19 organizacji OutRight Action International, który podczas pandemii wspiera społeczność LGBTIQ.