Organizatorzy akcji w porozumieniu z przedstawicielami szpitali zakaźnych, koordynują dystrybucję i sprawdzają realny stan zapotrzebowania na produkty spożywcze dla pracowników szpitali, stacji pogotowia i punktów laboratoryjnych – przede wszystkim tych będących na pierwszej linii walki z pandemią koronawirusa.
– Tym, którzy pracują ponad siły, w ten sposób okazujemy wdzięczność. To naturalne, że pomagamy, dlatego zachęcamy wszystkich do dołączenia do tej wspaniałej inicjatywy – mówi Agata Bonikowska, marketing director / Frozen Division w Hortex.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024