Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

PepsiCo przeznacza ponad 45 milionów dolarów na walkę z koronawirusem

PepsiCo razem ze swoim ramieniem charytatywnym, Fundacją PepsiCo, ogłosiły wspólny plan pomocy o łącznej wartości ponad 45 mln dolarów. Pomoc trafi przede wszystkim do społeczności najbardziej dotkniętych niszczycielskim działaniem koronawirusa.
O autorze
3 min czytania 2020-04-03

PepsiCo przeznacza 45 milionów dolarów na działania pomocowe w reakcji na zagrożenia, jakie niesie pandemia COVID-19. Wsparcie trafi w pierwszej kolejności do społeczności najbardziej dotkniętych skutkami kryzysu, a działania pomocowe PepsiCo obejmują przede wszystkim:

W Polsce PepsiCo przeznacza 3,3 mln zł na walkę z pandemią koronawirusa.

– PepsiCo dołącza do grona firm wspierających walkę z koronawirusem w Polsce. W pierwszej kolejności przekazujemy nasze produkty, które trafiają do szpitali w całym kraju w ramach akcji #wzywamyposiłki oraz bezpośrednio do wskazanych placówek medycznych. Wspieramy też gastronomię – współpracującym z nami lokalom przekazujemy 400 tys. butelek Pepsi, które restauratorzy wydają gratis wraz z zamówieniami konsumentów realizowanymi na wynos. W ten sposób chcemy pokazać naszą solidarność i odpowiedzialność społeczną, które stanowią trzon działalności PepsiCo – powiedział Michał Jaszczyk, prezes PepsiCo Polska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Wsparcie o wartości 15,8 miliona dol. przeznaczone na działania w Ameryce Północnej, gdzie dotychczas odnotowano największą liczbę przypadków zakażeń koronawirusem na świecie. Wysiłki PepsiCo koncentrują się przede wszystkim na zwiększeniu dostępu do żywności dla uczniów zmuszonych do pozostania w domach – 22 miliony z nich codziennie otrzymuje bezpłatne lub niedrogie posiłki w ramach programu National School Lunch. Firma finansuje również zakupy środków ochrony osobistej dla pracowników służby zdrowia w USA, inwestując przede wszystkim w zakup testów na obecność koronawirusa i monitorowanie zakażeń; dodatkowo firma zapewnia wsparcie finansowe dla pracowników sektora gastronomicznego w USA, którzy utracili swoje źródła dochodu.

  • Wsparcie o wartości 6,5 mln dol. w krajach Ameryki Łacińskiej, którego głównym celem jest przygotowanie do oczekiwanego wzrostu negatywnych skutków pandemii. Działania obejmować będą przede wszystkim zwiększanie możliwości operacyjnych lokalnych banków żywności. Wsparcie banków żywności przez PepsiCo umożliwi uzupełnienie zapasów artykułów spożywczych pierwszej potrzeby, zapewnienie posiłków oraz transport i szkolenie personelu banków żywności w zakresie metod ograniczania zakażeń koronawirusem. W ramach współpracy charytatywnej z lokalnymi organizacjami PepsiCo zapewni miliony posiłków uczniom i ich rodzinom pozostającym w domach.

    Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Wsparcie o wartości 7,2 mln dol. w Afryce, na Bliskim Wschodzie i w Azji Południowej, gdzie niezbędne jest podejmowanie wyjątkowych działań z uwagi na dynamicznie rosnącą populację i zróżnicowane charaktery lokalnych gospodarek. We współpracy z wiodącymi organizacjami pozarządowymi, wspierając lokalne inicjatywy pomocowe, PepsiCo podejmuje starania zwiększenia skali dystrybucji żywności wśród najbardziej potrzebujących grup społecznych. 

    NowyMarketing logo
    Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
    Rozwijaj się
  • Wsparcie o wartości 3,3 miliona dolarów na terenie Azji, Pacyfiku, Australii, Nowej Zelandii i w Chinach, które borykają się z niszczycielskimi skutkami pandemii dłużej niż jakakolwiek inna część świata. PepsiCo była jedną z pierwszych firm, która na wczesnym etapie kryzysu udzieliła wsparcia finansowego na zakup środków ochrony dla pracowników służby zdrowia w Chinach i Korei Południowej. Dodatkowo, PepsiCo podejmuje starania mające na celu złagodzenie skutków głodu wśród najbardziej narażonych na to zagrożenie grup społecznych na Filipinach, w Tajlandii, Wietnamie i w Australii. Dystrybucja posiłków odbywać się będzie w szczególności na terenach wiejskich.

PepsiCo nawiązuje ponadto współpracę z partnerami z całego świata, aby móc wypracowywać i wdrażać rozwiązania na dużą skalę. W nadchodzących dniach i tygodniach PepsiCo ogłosi kolejne programy wsparcia zmierzające do zaspokajania potrzeb ponadlokalnych z uwagi na stale rozprzestrzeniający się zasięg pandemii i związane z tym rosnące potrzeby. 

Z uwagi na gotowość niesienia pomocy lokalnym społecznościom przez pracowników PepsiCo na całym świecie, w okresie kolejnych czterech tygodni Fundacja PepsiCo podwoi wartość każdej wpłaty dokonanej przez pracowników na rzecz konkretnych organizacji charytatywnych walczących ze skutkami pandemii. Maksymalna wartość wsparcia dla wybranych przez pracowników organizacji wyniesie 2 miliony dol.

Oprócz działań realizowanych bezpośrednio przez PepsiCo, firma ściśle współpracuje z innymi podmiotami z branży, dostawcami, klientami i innymi wiodącymi fundacjami. Celem tej współpracy jest określanie i wdrażanie istotnych programów pomocy, które pomogą poszerzyć i utrzymać dostęp do niezbędnych produktów żywnościowych dla rodzin dotkniętych skutkami pandemii.