YouTube pracuje nad platformą Shorts, która byłaby konkurencją dla TikToka

YouTube pracuje nad platformą Shorts, która byłaby konkurencją dla TikToka

Portal The Information dotarł do informacji, z których wynika, że YouTube pracuje nad nową platformą, skierowaną do młodych użytkowników – miałaby ona stać się konkurencją dla TikToka.

Jak donosi portal The Information, YouTube pracuje nad platformą Shorts – nową funkcją w swojej aplikacji mobilnej, która ma być skierowana do młodych osób. Swoim formatem ma przypominać popularny serwis TikTok i tym samym – stać się jego konkurencją. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dokładne szczegóły na temat platformy nie są na tę chwilę znane. Wiadomo jednak, że funkcja miałaby umożliwiać użytkownikom korzystanie z licencjonowanej muzyki dostępnej w aplikacji YouTube Music. 

Zgodnie z informacjami, do których dotarł portal The Information, Shorts miałoby pojawić się na rynku jeszcze pod koniec bieżącego roku.

PS

Co trzeciemu użytkownikowi aplikacji TikTok podoba się, że influencerzy tworzą kreatywne treści z udziałem brandów, a prawie co czwarty użytkownik zdecydował się na zakup pod wpływem twórcy – wynika z najnowszych badań przeprowadzonych przez agencję GetHero.

PS2

W związku z tym, że ostatnio mamy znacznie więcej czasu na eksplorowanie internetu, postanowiliśmy zagłębić się w młodzieżowej aplikacji TikTok, na której oprócz czysto rozrywkowych treści, znajdziemy także wiele przykładów działań marketingowych.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij