50 tys. uczestników loterii “Dbaj z NIVEA i wygrywaj”

Przez 2 miesiące konsumenci z całej Polski dbając o siebie z kosmetykami NIVEA, mogli wygrać nie tylko pielęgnację na najwyższym poziomie, lecz także atrakcyjne nagrody. W wielkiej loterii NIVEA pod hasłem „Dbaj z NIVEA i wygrywaj” wzięło udział prawie 50 tys. osób. Zwycięzca otrzymał 260 tys. zł.
O autorze
1 min czytania 2013-11-20

Loteria NIVEA trwała od 2 września do 10 listopada br. W tym czasie stronę internetową akcji odwiedziło przeszło 350 tys. osób, z których 157 286 zarejestrowało kody z promocyjnych produktów marki. Rozdano 2 100 zestawów kosmetyków NIVEA oraz łącznie aż 410 000 zł.

NIVEA nagrodziła ponad 2100 laureatów z całej Polski

„Chcieliśmy w ten sposób podziękować naszym konsumentom za zaufanie, jakim nas obdarzają i przypomnieć, co mogą wygrać dzięki codziennej pielęgnacji” tłumaczy Jakub Góralczyk, Junior PR Manager NIVEA Polska Sp. z o.o. NIVEA, która od ponad 100 lat pomaga dbać o siebie milionom osób. W tym roku została uznana przez nich za najbardziej zaufaną markę w Europie*.

Jak wyglądała zabawa?

By wziąć udział w losowaniu nagród, należało zalogować się na stronie www.NIVEA.pl/promocja i zarejestrować kod z naklejki, znajdującej się na promocyjnym opakowaniu produktu NIVEA. Promocją objęte były produkty damskie i dziecięce. Po zebraniu 50 punktów, konsument brał udział w losowaniu nagród dziennych, a po zgromadzeniu ich w liczbie 100 – w losowaniach tygodniowych i jednym finałowym. Uczestnicy zabawy codziennie wygrywali zestawy kosmetyków, co tydzień troje z nich bony o wartości 5000 zł. Walcząc o nagrody, konsumenci odwiedzili stronę NIVEA ponad 350 tys. razy, rejestrując 157 286.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wsparcie marketingowe

Loteria konsumencka została wsparta komunikacją ATL i BTL. Na potrzeby kampanii w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych emitowany był 10-sekundowy tag-on, który dodawany był do kampanii NIVEA Stress Protect, NIVEA Soft i NIVEA Diamond Volume. Odbyła się także kampania reklamowa w Internecie. W sklepach od końca lipca systematycznie pojawiały się dedykowane materiały POS.

Za koncepcję i realizację działań promocyjnych odpowiadała agencja ASPE wspólnie z działem marketingu NIVEA Polska Sp. z o.o., za działania PR – Alert Media Communications, zakupem mediów zajął się dom mediowy M.E.C. Kreacja visuala promocyjnego, przygotowanie i realizacja spotu reklamowego – DraftFCB.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

* Dane w oparciu o wyniki badania „Marki Godne Zaufania 2013”, zorganizowanego przez magazyn Reader’s Digest. NIVEA została najbardziej zaufaną marką Europy we wszystkich dwunastu krajach, w których przeprowadzono badanie.  

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się