CCC „zatrudnia” wirtualnego sprzedawcę

CCC nie zwalnia rozwoju omnichannel i uruchomiło właśnie usługę wirtualnego doradcy wspierającego Dział Obsługi Klienta. Chatbot sprawdzi dostępność produktu i konkretnego rozmiaru, a także jego cenę. Udzieli też informacji o bieżącym zamówieniu, przesyłce czy procesie reklamacyjnym.
O autorze
1 min czytania 2020-04-06

– Wirtualny doradca pracuje 24h na dobę, 7 dni w tygodniu, co czyni go najbardziej dostępnym i jednocześnie „zapracowanym” sprzedawcą CCC. Jest to niezwykle istotne szczególnie teraz, gdy jesteśmy ograniczeni jeśli chodzi o bezpośredni kontakt klientów z pracownikami sklepów – mówi Robert Prokopowicz, szef Działu Obsługi Klienta CCC.

CCC jest jednym z liderów we wprowadzaniu innowacyjnych narzędzi IT dla klienta. Rozwiązanie wirtualnego sprzedawcy funkcjonuje w oparciu o algorytmy sztucznej inteligencji i rozwijane jest wspólnie z firmą YoshAI.

Chatbot opracowany jest na bazie rozwiązania Google – Dialogflow i umożliwia zautomatyzowaną obsługę użytkownika poprzez maszynę, która poprzez dialog w formie tekstowej oraz głosowej odpowiada na zapytania użytkownika. Aby skorzystać z pomocy wirtualnego sprzedawcy wystarczy zalogować się na Fanpage CCC Shoes & Bags i kliknąć ikonkę Messengera lub w Google Assistant poprzez wywołanie „Porozmawiaj z CCC”. Chatbot cały czas uczy się nowych zapytań klientów, przez co sprawnie odpowiada na bieżące potrzeby informacyjno-doradcze.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj