LocoPaczka: LocoMotive wspiera służbę zdrowia

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
LocoPaczka: LocoMotive wspiera służbę zdrowia

Zespół domu postprodukcyjnego LocoMotive rozpoczął akcję „LocoPaczka”, której celem jest wsparcie pracowników ochrony zdrowia. Zarząd studia postanowił przeznaczyć część pieniędzy z projektów realizowanych w czasie kwarantanny na zakup niezbędnych artykułów ochronnych.

Pierwsza LocoPaczka została już przygotowana i przekazana zespołowi Kliniki Położnictwa w szpitalu MSWiA w Warszawie. Na jej stworzenie studio LocoMotive przeznaczyło pieniądze z realizacji postprodukcji spotu Sizeer przygotowanego przez Warsaw Creative oraz 180heartbeats + Jung v Matt.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Bardzo doceniamy pracę jaką, w tym trudnym czasie, wykonują pracownicy ochrony zdrowia. Z wielu źródeł słyszymy, że w szpitalach brakuje maseczek czy przyłbic. Po konsultacji ze szpitalem MSWiA w Warszawie, naszą LocoPaczką postanowiliśmy wesprzeć ludzi, którzy tak bardzo poświęcają się dla społeczeństwa. Przygotowaliśmy pierwszą paczkę, ale będzie ich więcej, wierzymy, że LocoPaczka to początek pomocy, którą wszyscy możemy zaoferować – mówi Przemysław Drosik CEO LocoMotive.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij