TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Pepsi wspiera organizację i realizację koncertu One World: Together At Home

Marka Pepsi zaoferowała swoje kompleksowe wsparcie w procesie przygotowania i realizacji One World: Together At Home, wydarzenia transmitowanego na cały świat, które będzie stanowiło podziękowanie za ogromny wkład wszystkich pracowników służby zdrowia na całym świecie w walce z pandemią COVID-19.
O autorze
2 min czytania 2020-04-07

Organizatorem koncertu jest Global Citizen, międzynarodowa organizacja zaangażowana w zwalczanie ekstremalnej biedy na świecie. Gospodarzami historycznego programu będą Jimmy Fallon, Jimmy Kimmel, Stephen Colbert oraz przyjaciele z Ulicy Sezamkowej. Dołączą do nich największe gwiazdy muzyki i rozrywki, w tym Andrea Bocelli, Lady Gaga, Elton John, Priyanka Chopra Jonas, Lizzo, Chris Martin, Paul McCartney, Stevie Wonder, i wiele innych. W wydarzeniu udział wezmą ponadto znani przywódcy światowi, sportowcy, aktywiści oraz ludzie ze wszystkich dziedzin życia.

Wieczorno-nocne wydarzenie stanowić będzie podziękowanie za ogromny wkład wszystkich pracowników służby zdrowia na całym świecie w walce z pandemią COVID-19, a także innych osób podejmujących codzienne wysiłki na pierwszej linii frontu. Będzie też apelem skierowanym do ludzi i organizacji, zachęcającym do zaangażowania się w działania i pomoc na rzecz Funduszu Solidarnościowego Światowej Organizacji Zdrowia (WHO).

Wydarzenie One World: Together at Home rozpocznie się w niedzielę, 19 kwietnia 2020 roku o godz. 1:00 czasu środkowoeuropejskiego. Specjalne studio poprzedzające wydarzenie rozpocznie nadawanie już w sobotę, 18 kwietnia 2020 roku od godz. 22:00. W oczekiwaniu na wydarzenie główne w programie pojawią się dodatkowi artyści i ich występy, jak również wybrane historie bohaterów – reprezentantów służby zdrowia na całym świecie. Na całym świecie program pokaże telewizja BBC One; dostępny będzie także specjalny streaming na żywo na następujących platformach Alibaba, Amazon Prime Video, Apple, Facebook, Tencent, Twitch, Twitter, Yahoo, oraz YouTube.

W ramach przygotowania do wydarzenia marka Pepsi zapewni istotne wsparcie ze strony swoich działów marketingu na całym świecie oraz udostępni wykupiony wcześniej czas antenowy na promocję koncertu w mediach. Ogólnym celem tych działań będzie dalsze wspieranie wysiłków Global Citizen w procesie budowania świadomości wydarzenia One World: Together At Home. Wsparcie obejmować będzie:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Opracowanie i zaprojektowanie oficjalnego logotypu wydarzenia One World: Together at Home.
  • Konsultacje w zakresie planu marketingowego, działań kreatywnych realizowanych w trakcie wydarzenia, pozyskania do współpracy znanych nazwisk, planów dystrybucji do mediów.
  • Realokację zasobów reklamowych w trakcie dwóch tygodni przygotowujących wydarzenie w celu zbudowania świadomości i zapewnienia wysokiego poziomu uczestnictwa.
  • Tysiące roboczogodzin pracowników marketingu, które przełożą się na szeroką promocję wydarzenia na całym świecie poprzez działania w przestrzeni cyfrowej, PR / komunikację i działania kreatywne.

Zaangażowanie Pepsi to kolejny etap w działaniach firmy PepsiCo na rzecz pomocy osobom dotkniętym pandemią COVID-19. Działania te, oparte na wsparciu finansowym, którego wartość na całym świecie przekracza 45 milionów dolarów, polegają na zapewnieniu żywności i innych produktów pierwszej potrzeby społecznościom najbardziej dotkniętym pandemią. W ramach tych działań firma zapewnia finansowanie zakupów środków ochrony osobistej dla personelu medycznego, testów na COVID-19, a także monitorowanie zakażeń. Aktualnie PepsiCo zapewnia wsparcie żywieniowe dla osób z grup najwyższego ryzyka, organizując dla nich dostawy ponad 50 milionów pożywnych posiłków.

Słuchaj podcastu NowyMarketing