TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Lidl Polska zachęca do wspierania potrzebujących w najbliższej okolicy

Lidl Polska przygotował specjalną akcję zachęcającą do pomocy sąsiedzkiej – wystarczy wydrukować, wypełnić i wywiesić plakat w miejscu zamieszkania (np. na klatce schodowej w bloku, na drzwiach wejściowych, czy tablicy informacyjnej) oraz zostać wolontariuszem w swojej okolicy.
O autorze
1 min czytania 2020-04-08

Sieci handlowe już podjęły liczne działania mające zapewnić ochronę pracownikom oraz klientom. Mimo to część z nas, szczególnie seniorzy 65+, obawiają się w dalszym ciągu wychodzenia z domu w celu załatwienia podstawowych czynności. W związku z tym Lidl Polska zainicjował akcję, w ramach której zachęca do pomocy sąsiedzkiej w najbliższej okolicy. Na tę okazję sieć zaprojektowała specjalny plakat w formacie A4 „Sąsiedzie, potrzebujesz pomocy?”, który można wydrukować na domowej drukarce, uzupełnić i wywiesić w miejscu zamieszkania. W ten sposób osoby potrzebujące wsparcia mogą skontaktować  się z tymi gotowymi do pomocy.  

– Wierzymy, że solidarność sąsiedzka to znana wszystkim od dawna forma pomagania, która szczególnie teraz jest nieoceniona. Jest to prosta i jednocześnie bardzo szczytna idea, która w aktualnej sytuacji może sprawdzić się doskonale. Chcemy zachęcić klientów do pomocy potrzebującym w swoim otoczeniu. Plakat, który opracowaliśmy ma połączyć osoby potrzebujące pomocy, z sąsiadami, którzy mogą im tą pomoc okazać – szczególnie myślimy o młodych, witalnych osobach np. studentach – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communication Lidl Polska.

Równorzędnie sieć zaplanowała także drugą akcję z myślą o najmłodszych: wielkanocną kartkę-kolorowankę. W ten sposób dzieci mogą przygotować piękną, kolorową laurkę dla bliskich, z którymi nie mogą się spotkać podczas nadchodzących Świąt Wielkanocy. Kartkę wystarczy pokolorować, pomalować lub wykleić papierem ozdobnym, a film lub zdjęcie z przygotowania kartki wysłać stęsknionym bliskim: babciom, dziadkom, ciociom, wujkom czy sąsiadom.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kartkę-kolorowankę można pobrać tutaj.

„Wolontariusze” pragnący pomóc osobom w swojej okolicy mogą pobrać plakat w wersji kolorowej lub czarno-białej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się