#shopsharing – BLIK w nowej kampanii zrealizowanej całkowicie zdalnie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
#shopsharing – BLIK w nowej kampanii zrealizowanej całkowicie zdalnie

Pod hasłem „Zachowaj zdrowy dystans” BLIK promuje inicjatywę #shopsharing, czyli robienie zakupów przez jedną osobę dla znajomych oraz sąsiadów i rozliczanie się za zakupy bezgotówkowo – za pomocą usługi przelew na numer telefonu.

Polski Standard Płatności przyłącza się do apelu o pozostanie w domach. Idea #shopsharing to sposób na minimalizację ryzyka zarażenia się groźnym wirusem COVID-19 poprzez ograniczenie liczby osób w sklepach. To także sposób na zadbanie o osoby starsze, które znajdują się w grupie podwyższonego ryzyka.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Nasze dotychczasowe kampanie z udziałem MC Silka cieszyły się bardzo dużą popularnością. Często spoty z jego udziałem krążą w internecie dzięki naszym użytkownikom. Chcemy raz jeszcze wykorzystać ten potencjał, aby zwrócić uwagę na to, że zachowanie dyscypliny i pozostawanie w domu może ograniczać epidemię. Jednocześnie chcemy przypomnieć, że w tym trudnym czasie powinniśmy pomagać sobie nawzajem, dbać o bliskich. Shopsharing - czyli wspólne zakupy, podczas których jedna osoba kupuje dla wszystkich, mogą ograniczać ryzyko, zmniejszają kolejki. Na koniec można się rozliczyć zachowując zdrowy dystans, przelewem na telefon BLIK – mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor marketingu i PR BLIKA.

Nowa kampania BLIKA zwraca także uwagę na bezgotówkową formę płatności, która jest obecnie bezpieczniejsza i wręcz zalecana przez specjalistów. Rozliczanie wspólnych zakupów w myśl idei #shopsharing zachęca do zastąpienia gotówki bezpiecznym przelewem na numer telefonu BLIK. Usługa dostępna jest w większości banków, bez żadnych opłat. Pieniądze do odbiorcy trafiają natychmiast przez 7 dni w tygodniu, z konta na konto pomiędzy bankami i co ważne bez konieczności znajomości numeru konta bankowego. Wystarczy aplikacja mobilna banku udostępniającego usługę przelew na telefon BLIK. Nie ma więc potrzeby wychodzenia do bankomatu i przekazywania gotówki z ręki do ręki.

Kampania prowadzona jest w internecie. Głównym nośnikiem komunikatu jest spot wideo z udziałem MC Silka, wspierany formatami display oraz dedykowanym landing page.

Za pomysł komunikacji i kreację odpowiada agencja Change Serviceplan, produkcją zajęła się firma produkcyjna Media Ready – obydwie należące do Group One. Media zaplanował i zakupił dom mediowy SMG sp. z o.o. oddział Spark Foundry.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij