Dawid Kaźmierczak social media & PR directorem w 180heartbeats + JUNG v MATT

Dawid Kaźmierczak stanął na czele nowo utworzonego działu social media & PR i będzie odpowiedzialny za zarządzanie zespołem oraz rozwój biznesu 180heartbeats + JUNG v MATT w tym obszarze. Będzie raportował bezpośrednio do zarządu.
O autorze
1 min czytania 2020-04-08

Zadaniem połączonych kompetencji social media oraz PR, będzie zbieranie insightów od społeczności zbudowanych wokół marek oraz reagowanie na nie w kreatywny sposób “real-time”. Dodatkowo zespół będzie analizował wiarygodne dane, trendy kulturowe oraz badania na temat zachowań konsumentów. Dzięki takiemu podejściu do PR & social mediów powstanie komunikacja odwołująca się nie tylko do siły nabywczej, ale również poglądów konsumentów, umożliwiając im tym samym utożsamienie się z wartościami danej marki.

Dawid dołączył do 180heartbeats + JUNG v MATT po 3 latach spędzonych w McCann Worldgroup, gdzie odpowiadał za zarządzanie zespołem social media i kreowanie komunikacji w tych kanałach.

Wcześniej doświadczenie zdobywał w takich agencjach jak Ogilvy, K2 oraz DDB Warszawa. Poza aktywnością agencyjną jest członkiem kapituły Papaya Young Directors, pomysłodawcą oraz współtwórcą kategorii Instagram Stories oraz czynnym felietonistą MMP. Kampanie, które współtworzył dla LOT, IKEA, Decathlon, Coca Cola, Wyborowa, KFC oraz Mastercard zdobywały najwyższe wyróżnienia na takich festiwalach jak: EFFIE, KTR, Innovation Awards oraz nagrody i nominacje w Cannes Lions, Golden Drum oraz Eurobest.

Prywatnie od 10 roku życia posiada jedną miłość jaką jest deskorolka i wszystko co z nią związane. Lubi też buty, surrealizm i pomarańczowe napoje gazowane z Włoch.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj