W związku z pandemią koronawirusa, wiele grup społecznych potrzebuje wsparcia. Uwaga skupia się głównie na pracownikach służby zdrowia i osobach starszych, jednak mocno rosnącą grupą w potrzebie są osoby objęte kwarantanną domową. Ministerstwo Zdrowia szacuje, że w Polsce jest ich już ponad 150 tys. – a liczba ta zwiększa się z dnia na dzień o tysiące osób. Nie mogą one opuszczać miejsca zamieszkania, a co za tym idzie – nie mają możliwości samodzielnego zrobienia zakupów.
W obliczu rozwoju pandemii marka Pudliszki postanowiła wesprzeć osoby objęte kwarantanną, przekazując im swoje produkty żywnościowe.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W paczkach znajdą się m.in. makarony, produkty pomidorowe, kukurydza, fasola i groszek w puszkach oraz gotowe dania obiadowe. Pierwsze z nich zostaną dostarczone w połowie kwietnia. Żywność trafi do osób potrzebujących za pośrednictwem partnera strategicznego akcji – Federacji Polskich Banków Żywności.
Produkty firmy Pudliszki zostaną przekazane do 14 oddziałów Banków Żywności w całym kraju. Z kolei stamtąd zostaną odpowiednio rozdystrybuowane do osób objętych kwarantanną. Zapotrzebowanie na produkty określane będzie przez lokalne jednostki Banków Żywności, na podstawie informacji przekazywanych przez Sanepid, które dysponują pełną listą osób i rodzin objętych kwarantanną.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024