Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Pudliszki przekazują produkty o wartości 1 mln zł osobom objętym kwarantanną

Marka Pudliszki przekazuje swoje produkty o łącznej wartości 1 miliona złotych osobom objętym kwarantanną domową, spowodowaną pandemią koronawirusa. Do potrzebujących Polaków trafią m.in. warzywa w puszkach, makarony i gotowe dania obiadowe.
O autorze
1 min czytania 2020-04-09

W związku z pandemią koronawirusa, wiele grup społecznych potrzebuje wsparcia. Uwaga skupia się głównie na pracownikach służby zdrowia i osobach starszych, jednak mocno rosnącą grupą w potrzebie są osoby objęte kwarantanną domową. Ministerstwo Zdrowia szacuje, że w Polsce jest ich już ponad 150 tys. – a liczba ta zwiększa się z dnia na dzień o tysiące osób. Nie mogą one opuszczać miejsca zamieszkania, a co za tym idzie – nie mają możliwości samodzielnego zrobienia zakupów.

W obliczu rozwoju pandemii marka Pudliszki postanowiła wesprzeć osoby objęte kwarantanną, przekazując im swoje produkty żywnościowe.

W paczkach znajdą się m.in. makarony, produkty pomidorowe, kukurydza, fasola i groszek w puszkach oraz gotowe dania obiadowe. Pierwsze z nich zostaną dostarczone w połowie kwietnia. Żywność trafi do osób potrzebujących za pośrednictwem partnera strategicznego akcji – Federacji Polskich Banków Żywności.

Produkty firmy Pudliszki zostaną przekazane do 14 oddziałów Banków Żywności w całym kraju. Z kolei stamtąd zostaną odpowiednio rozdystrybuowane do osób objętych kwarantanną. Zapotrzebowanie na produkty określane będzie przez lokalne jednostki Banków Żywności, na podstawie informacji przekazywanych przez Sanepid, które dysponują pełną listą osób i rodzin objętych kwarantanną.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj