TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Co i dlaczego klikają ludzie, na których Ci zależy? – “Google Analytics dla marketingowców” Martyny Zastrożnej

Jak wycisnąć 110% z Google Analytics! Praktyczne porady, gotowe rozwiązania - zero lania wody. Ukazała się książka "Google Analytics dla marketingowców" autorstwa Martyny Zastrożnej.
O autorze
1 min czytania 2013-11-21

W świecie tradycyjnego, offline’owego marketingu na zbadanie potrzeb, nawyków i przekonań potencjalnych klientów wydaje się krocie. Organizowane są drogie testy, grupy fokusowe i badania ankietowe, które mają pomóc zajrzeć w umysły potencjalnych odbiorców. W końcu kampania reklamowa nie poparta solidną analityczną podbudową jest wielce ryzykowna, prawda?

W internecie nie musisz uciekać się do tak kosztownych metod – Twoi odbiorcy sami powiedzą Ci, czego potrzebują, w najprostszy i najbardziej wiarygodny sposób – klikając to, co ich interesuje. Dzięki potężnemu, darmowemu narzędziu Google Analytics bez specjalistycznej wiedzy i dużych nakładów czasu możesz znaleźć odpowiedzi na wiele pytań nurtujących marketingowców.

Między słupkami i wierszami tabel kryją się prawdziwe historie internautów, którzy odwiedzili kiedyś Twoją stronę. Śledząc na bieżąco statystyki, możesz w prosty sposób przetestować skuteczność przyjętej strategii, nieustannie podnosić użyteczność witryny i podejmować mądre decyzje biznesowe. Czy to działa? Zapytaj Amazon.com, który całą swoją potęgę zbudował na analizie i testowaniu nowych rozwiązań!

Martyna Zastrożna (teksty autorki opublikowane na łamach NowegoMarketingu), entuzjastka marketingu internetowego i web usability, która z nieskrywaną fascynacją przygląda się tabelkom i wykresom w ukochanym Google Analytics i posiada certyfikaty kwalifikowanego specjalisty Google AdWords oraz Google Analytics IQ przygotowała publikację „Google Analytics dla marketingowców”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Darmowy fragment książki można przeczytać tutaj, informacje można śledzić na fanpage’u: www.facebook.com/analytics.dla.marketingowcow 

Uwaga: NowyMarketing będzie miał kilka egzemplarzy publikacji dla naszych czytelników – szczegóły w newsletterze wysyłanym 22.11.2013 (dołączyć można tu).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się