Ronson Development zaprosił klientów na pierwszy Wirtualny Dzień Otwarty

W dobie epidemii koronawirusa deweloperzy musieli odwołać dni otwarte na realizowanych osiedlach i znacznie ograniczyć działalność biur sprzedaży. Ale Ronson Development znalazł sposób, by zaprosić klientów na wspólne zwiedzanie jednej ze swoich flagowych inwestycji, bez narażania niczyjego zdrowia.
O autorze
1 min czytania 2020-04-09

W środę, 8 kwietnia, ekipa dewelopera zorganizowała pierwszy Wirtualny Dzień Otwarty na warszawskim osiedlu Nova Królikarnia. Klienci przyjęli to rozwiązanie z dużym entuzjazmem – w relacji na żywo uczestniczyło momentami jednocześnie nawet 170 osób, a w ciągu zaledwie kilku godzin po jej zakończeniu została ona wyświetlona ponad 4 tysiące razy.

Dzięki transmisji live na fanpage’u Twoje własne M2, potencjalni nabywcy mogli wybrać się na spacer pomiędzy gotowymi budynkami, zwiedzić park przylegający do inwestycji, zajrzeć na budowę kolejnych etapów, a także na bieżąco zadawać pytania.

Wirtualny Dzień Otwarty to kolejna propozycja Ronson Development dla klientów, którzy poszukują mieszkania w tych utrudnionych okolicznościach.

– W ostatnich tygodniach bardzo zmieniliśmy organizację naszych sił sprzedażowych. Ze względów bezpieczeństwa, nie organizujemy klasycznych dni otwartych ani nie zapraszamy klientów i potencjalnych klientów do naszych salonów sprzedaży. Zachęcamy natomiast do kontaktu telefonicznego, mailowego lub poprzez wdrożony niedawno czat online – mówi Karolina Bronszewska, marketing manager Ronson Development.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Deweloper udostępnia widoki 3D mieszkań z propozycjami aranżacji, wirtualne spacery, a także zdjęcia i filmy z osiedli. Klienci mają możliwość zawarcia umowy rezerwacyjnej na odległość, poprzez przesłanie skanu lub zdjęcia podpisanych dokumentów. Kancelarie notarialne, z którymi współpracuje Ronson, wdrożyły natomiast szczególne środki ostrożności, umożliwiając bezpieczne zawarcie umowy deweloperskiej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing