Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Super-Pharm przygotował promocyjną kampanię telewizyjną w warunkach home office

Sieć handlowa Super-Pharm przygotowała kampanię telewizyjną mającą na celu zachęcenie odbiorców do robienia zakupów online i korzystania z darmowej dostawy. Spot powstał w warunkach pracy zdalnej wszystkich zaangażowanych stron.
O autorze
1 min czytania 2020-04-09

Po raz pierwszy od dwóch lat Super-Pharm realizuje kampanię telewizyjną. Marka komunikuje tym samym potrzebę przekierowania sprzedaży w stronę e-commerce, a także zapewnia o sprawnym i efektywnym funkcjonowaniu procesu dostaw, który możliwy jest dzięki dokonanej jeszcze w marcu br. zmianie operatora logistycznego. W najnowszej kampanii Super-Pharm informuje o darmowej dostawie dla wszystkich zamówień. Niezależnie od wartości zamówienia, czy miejsca dostawy, wszystkie zakupy będą dostarczane do klientów kurierem do domu, bez obciążania ich kosztami wysyłki, z zachowaniem wszystkich procedur bezpieczeństwa.

Spot przedstawiono jako rysowaną opowieść, o stonowanych barwach nawiązujących do kodu kolorystycznego marki. Animacja opowiada o tym, jak nie wychodząc z domu, można nadal realizować zarówno codzienne, niezbędne zakupy, a także sprawiać sobie drobne przyjemności. Każda ze stron działająca przy kampanii wykonała swoją pracę w warunkach home office.

Start kampanii zaplanowano na 11 kwietnia 2020 roku. Spot reklamowy zostanie wyemitowany w największych stacjach telewizyjnych, takich jak: TVP2, Polsat, TVN oraz na kanałach tematycznych. Kampania wspierana będzie w serwisach VoD oraz online. Emisja spotu potrwa do końca miesiąca.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Gutenberg, obsługująca na stałe Super-Pharm, pod kątem działań kreatywnych, w modelu 360°. Produkcją spotów TV zajął się CutCut – dom produkcyjny stanowiący jeden z trzech business units agencji Gutenberg. Media do kampanii telewizyjnej zakupił dom mediowy METs, a media do kampanii online agencja MasterMind. Działania PR marka powierzyła agencji Big Picture.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing