Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

#SilniejsiRazem – Mondelez Int. wspiera walkę z epidemią w Polsce i na świecie

Mondelez International przeznaczył 15 mln dolarów na wsparcie finansowe oraz rzeczowe służby zdrowia i organizacji pomocowych dedykowanych walce z pandemią na całym świecie. W Polsce firma przekazała 150 tys. zł na rzecz Funduszu Interwencyjnego Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.
O autorze
1 min czytania 2020-04-09

Trwająca epidemia Covid-19 sprawiła, że tegoroczne święta wielkanocne będą inne niż do tej pory. Konieczność izolacji szczególnie dotknęła osoby starsze i samotne. Mondelez Polska wierzy, że w tym trudnym czasie jesteśmy #SilniejsiRazem, dlatego zdecydował się przekazać 6 ton produktów marki Milka na rzecz seniorów, w tym Powstańców Warszawskich, domów opieki oraz zakładów leczniczo-opiekuńczych wspieranych przez Polski Czerwony Krzyż. Dzięki tej pomocy już niedługo świąteczny podarunek otrzyma 14 000 osób.

Produkty Mondelez Polska trafiają także regularnie do stałego partnera firmy – Banków Żywności. Firma przekazała już organizacji 10 ton ciastek i produktów czekoladowych, a kolejne 9 ton słodyczy trafi do niej lada moment. Za pomoc i wsparcie okazane Bankom Żywności w czasie kryzysu epidemiologicznego Mondelez otrzymał tytuł „Partnera na każdy czas”.

Wsparcie produktowe to jednak nie wszystko. Firma cały czas analizuje najpilniejsze potrzeby i stara się pomagać. Aby wspomóc polską służbę zdrowia, w marcu Mondelez Polska przekazał 150 000 zł na rzecz specjalnego funduszu interwencyjnego Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Dzięki pieniądzom zebranym w ramach funduszu, Fundacja WOŚP na bieżąco kupuje środki ochrony osobistej dla personelu medycznego oraz sprzęt niezbędny do walki z koronawirusem dla szpitali. WOŚP to nie tylko ogromne wsparcie dla służby zdrowia, ale i nadzieja. Powtarzając za Jurkiem Owsiakiem, Mondelez Polska wierzy, że wkrótce „wygramy i pójdziemy wszyscy razem na spacer”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj