Warexpo: OOH w nowej rzeczywistości

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Warexpo: OOH w nowej rzeczywistości

Od marca reklama OOH działa w zupełnie nowej rzeczywistości. Użytkownicy przestrzeni publicznej zmienili swoje dotychczasowe uniwersalne zachowanie – przestali się przemieszczać na długich dystansach.

Nośniki Warexpo są przede wszystkim źródłem niezbędnych informacji, które zmieniają się bardzo dynamicznie. Na bieżąco informujemy mieszkanki i mieszkańców Warszawy o nowych obostrzeniach i o działaniach, jakie pomogą uniknąć zachorowania. Także na swoich ekranach firma dziękuje wszystkim, którzy w tym trudnym momencie pracują, dbając o nasze bezpieczeństwo. Komunikaty wizualne w cyklu #echo_waw powstają w dziale marketingu i komunikacji społecznej Warexpo.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Stali klienci traktują nośniki Warexpo, jako swego rodzaju szyldy, drogowskazy. Tak działa Big Book Cafe, księgarnia serwująca pyszną kawę i świetną literaturę, zachęca sąsiadów, spacerowiczów do akcji #książkanawynos. Inne instytucje kultury wykorzystują nasze nośniki, jako doskonały silnik do działań online. Formują też przekaz do swojej publiczności „uważajcie na siebie, niebawem się spotkamy”. Tak działa Warszawska Orkiestra Kameralna, Narodowy Instytut Fryderyka Chopina czy Narodowa Galeria Sztuki Zachęta, Teatr Sabat.

fot. Warexpo

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij