Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Warexpo: OOH w nowej rzeczywistości

Od marca reklama OOH działa w zupełnie nowej rzeczywistości. Użytkownicy przestrzeni publicznej zmienili swoje dotychczasowe uniwersalne zachowanie – przestali się przemieszczać na długich dystansach.
O autorze
1 min czytania 2020-04-09

Nośniki Warexpo są przede wszystkim źródłem niezbędnych informacji, które zmieniają się bardzo dynamicznie. Na bieżąco informujemy mieszkanki i mieszkańców Warszawy o nowych obostrzeniach i o działaniach, jakie pomogą uniknąć zachorowania. Także na swoich ekranach firma dziękuje wszystkim, którzy w tym trudnym momencie pracują, dbając o nasze bezpieczeństwo. Komunikaty wizualne w cyklu #echo_waw powstają w dziale marketingu i komunikacji społecznej Warexpo.

Stali klienci traktują nośniki Warexpo, jako swego rodzaju szyldy, drogowskazy. Tak działa Big Book Cafe, księgarnia serwująca pyszną kawę i świetną literaturę, zachęca sąsiadów, spacerowiczów do akcji #książkanawynos. Inne instytucje kultury wykorzystują nasze nośniki, jako doskonały silnik do działań online. Formują też przekaz do swojej publiczności „uważajcie na siebie, niebawem się spotkamy”. Tak działa Warszawska Orkiestra Kameralna, Narodowy Instytut Fryderyka Chopina czy Narodowa Galeria Sztuki Zachęta, Teatr Sabat.

fot. Warexpo

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj