Startuje InsightOut Lab

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Startuje InsightOut Lab

Agencja OneMulti wprowadza na rynek nowy projekt, którego celem jest akceleracja zmian.

InsightOut Lab to projekt nastawiony na przyspieszanie procesu dokonywania zmian. Jego celem jest definiowanie stanu wiedzy społeczeństwa i poziomu akceptacji dla konkretnych rozwiązań, trendów i idei pojawiających się na rynku oraz przedstawianie nowej rzeczywistości w najprostszej do przyswojenia formie. Pomaga firmom i ludziom w łatwiejszym dostosowaniu się do przemian w prywatnym i profesjonalnym życiu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

InsightOut Lab łączy w sobie cechy think tanku, czyli agregowania informacji i analiz, wymiany myśli pomiędzy ekspertami oraz firmy doradczej, zaangażowanej w budowanie konkretnych treści i projektów ułatwiających wdrożenie zmiany w szerokim zasięgu. 

– W pracy z klientami agencji, zarówno polskim jak i międzynarodowymi markami, od lat widzieliśmy dwie ich istotne potrzeby: głód informacji, wartościowych treści oraz konieczność sprawnego zarządzania nadchodzącymi zmianami. InsightOut Lab jest wynikiem połączenia obu tych potrzeb w jedno efektywne narzędzie, dostarczające sprawdzone, wiarygodne dane oraz wskazówki do zmian. Możemy teraz zaoferować nową wartość, łącząc wiedzę analityczną z praktycznymi wytycznymi do działania. Mam nadzieję, że InsightOut Lab szybko stanie się źródłem atrakcyjnych treści oraz kompasem w procesie zmian – wyjaśnia Mariusz Pleban, twórca projektu InsightOut Lab.

Kluczowym zadaniem projektu jest budowanie wartości dla mediów, influencerów i szerokiej opinii publicznej, pomagającej w szybszym i lepszym rozumieniu nowych procesów zachodzących w świecie. Innymi słowy, osoby posiadające wpływ na innych będą otrzymywać ciekawą i użyteczną treść, pomagającą w ich pracy, w realizacji ich celów. Zawsze opartą na danych i faktach.

InsightOut Lab działa poprzez:

  • badanie insightów,
  • określanie wag insightów, realizację badań reprezentatywnych za pomocą różnych metod opartych na wiarygodnych i uznanych panelach badawczych,
  • analizę trendów,
  • przeprowadzanie analiz wyników badań oraz danych rynkowych, 
  • opracowywanie raportów, specjalnych publikacji i produkcji,
  • tworzenie projektów specjalnych, pomagających szybszemu dokonaniu się procesu zmiany oraz realizację działań przyspieszających zmianę.

Autorami projektu są właściciele agencji OneMulti – Barbara Pleban i Mariusz Pleban. Projekt jest związany bezpośrednio z działem analitycznym agencji.

Na stronie internetowej https://insightoutlab.com/ będzie można znaleźć mikro i makro raporty z różnych obszarów. W obecnej fazie InsightOut Lab realizuje projekt związany z zagadnieniem elektromobilności oraz życiem online.

Poza opracowaniami własnymi oraz tworzonymi we współpracy z partnerami, InsightOut Lab będzie przygotowywać także podcasty tematyczne.

Pierwszymi partnerami komercyjnymi projektu są Volkswagen i Nexera. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij