Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Startuje InsightOut Lab

Agencja OneMulti wprowadza na rynek nowy projekt, którego celem jest akceleracja zmian.
O autorze
1 min czytania 2020-04-09

InsightOut Lab to projekt nastawiony na przyspieszanie procesu dokonywania zmian. Jego celem jest definiowanie stanu wiedzy społeczeństwa i poziomu akceptacji dla konkretnych rozwiązań, trendów i idei pojawiających się na rynku oraz przedstawianie nowej rzeczywistości w najprostszej do przyswojenia formie. Pomaga firmom i ludziom w łatwiejszym dostosowaniu się do przemian w prywatnym i profesjonalnym życiu.

InsightOut Lab łączy w sobie cechy think tanku, czyli agregowania informacji i analiz, wymiany myśli pomiędzy ekspertami oraz firmy doradczej, zaangażowanej w budowanie konkretnych treści i projektów ułatwiających wdrożenie zmiany w szerokim zasięgu. 

– W pracy z klientami agencji, zarówno polskim jak i międzynarodowymi markami, od lat widzieliśmy dwie ich istotne potrzeby: głód informacji, wartościowych treści oraz konieczność sprawnego zarządzania nadchodzącymi zmianami. InsightOut Lab jest wynikiem połączenia obu tych potrzeb w jedno efektywne narzędzie, dostarczające sprawdzone, wiarygodne dane oraz wskazówki do zmian. Możemy teraz zaoferować nową wartość, łącząc wiedzę analityczną z praktycznymi wytycznymi do działania. Mam nadzieję, że InsightOut Lab szybko stanie się źródłem atrakcyjnych treści oraz kompasem w procesie zmian – wyjaśnia Mariusz Pleban, twórca projektu InsightOut Lab.

Kluczowym zadaniem projektu jest budowanie wartości dla mediów, influencerów i szerokiej opinii publicznej, pomagającej w szybszym i lepszym rozumieniu nowych procesów zachodzących w świecie. Innymi słowy, osoby posiadające wpływ na innych będą otrzymywać ciekawą i użyteczną treść, pomagającą w ich pracy, w realizacji ich celów. Zawsze opartą na danych i faktach.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

InsightOut Lab działa poprzez:

  • badanie insightów,
  • określanie wag insightów, realizację badań reprezentatywnych za pomocą różnych metod opartych na wiarygodnych i uznanych panelach badawczych,
  • analizę trendów,
  • przeprowadzanie analiz wyników badań oraz danych rynkowych, 
  • opracowywanie raportów, specjalnych publikacji i produkcji,
  • tworzenie projektów specjalnych, pomagających szybszemu dokonaniu się procesu zmiany oraz realizację działań przyspieszających zmianę.

Autorami projektu są właściciele agencji OneMulti – Barbara Pleban i Mariusz Pleban. Projekt jest związany bezpośrednio z działem analitycznym agencji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Na stronie internetowej https://insightoutlab.com/ będzie można znaleźć mikro i makro raporty z różnych obszarów. W obecnej fazie InsightOut Lab realizuje projekt związany z zagadnieniem elektromobilności oraz życiem online.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Poza opracowaniami własnymi oraz tworzonymi we współpracy z partnerami, InsightOut Lab będzie przygotowywać także podcasty tematyczne.

Pierwszymi partnerami komercyjnymi projektu są Volkswagen i Nexera.