KielceCom e-commerce

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
eCommerce

Instant ROI Platform for eCommerce

KielceCom e-commerce

Po raz trzeci zapraszamy do udziału w KielceCom e-commerce. 27 listopada w GinGer Barze razem rozmawiać będziemy o ehandlu dziś i jutro oczami różnych firm funkcjonujących w tym środowisku.

Jako pierwszy wystąpi Maciej Górski z GetResponse gdzie współpracuje z kluczowymi klientami na rynku międzynarodowym w zakresie planowania strategii email marketingowych, dostarczania wiedzy na temat idei email marketingu, najlepszych praktyk oraz obsługi platformy. Prowadził kampanie email marketingowe takich marek jak: Marriott Warszawa, InterContinental Warszawa, Carrefour, Heppin czy Cyfrowe.pl. Z branżą email marketingu ściśle związany od ponad 3 lat. Uczestnik międzynarodowych konferencji branżowych m.in. w Nowym Jorku, Bostonie i Londynie. W swojej prezentacji opowie o rozwoju „Email marketing w e-sklepach. Personalnym i mobilnym”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Tuż po nim zobaczymy dwóch przedstawicieli firmy Deloitte: Marcina Łaszkiewicza i Łukasza Lachowicza. Marcin przed transferem do Polski, pracował w Australii, między innymi w praktyce Deloitte Digital, ‘cyfrową’ częścią firmy. Zajmuje się strategią cyfryzacji, i opracował ‘digital strategy’ dla kilku z największych organizacji w Australii i Nowej Zelandii, w tym dla Poczty Australijskiej.

Łukasz Lachowicz posiada ponad 6 letnie doświadczenie konsultingowe zdobyte podczas projektów strategicznych i optymalizacyjnych w obszarze IT, realizowanych dla branży bankowej, ubezpieczeniowej, energetycznej, e-commerce oraz dla sektora publicznego.

Panowie, są autorami raportu ‘A wave of digital change: Digital Trends 2013’, wystąpią z prezentacją pt. „Fala zmian cyfrowych – Co oznaczają, i dlaczego twoja firma powinna mieć sie na baczności”.

Jako ostatni wystąpi Adam Zygadlewicz z Fundacji Polak 2.0. Od 2007 zorganizował kilkadziesiąt eventów dla start-upów internetowych, w tym pierwsze "barcampy". Od 2010 działa głównie w branży ehandlu. W prezentacji "Co boli polską branżę ehandlu? Szanse i zagrożenia dla Ciebie" powie o tym jak postrzega branżę ehandlu z perspektywy obserwatora i organizatora eventów do niej skierowanych.

Organizatorem wydarzenia jest firma Com Creation.

Start godzina 19:00, udział bezpłatny obowiązuje rejestracja na www.kielcecom.pl GinGer Bar, Galeria Korona ul. Warszawska 26.

NowyMarketing jest patronem medialnym spotkania.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij