Serviceplan Health przygotował nową odsłonę kampanii display dla marki Itami, plastrów leczniczych z diklofenakiem. Celem biznesowym nowej komunikacji jest zwiększenie świadomości Itami jako marki skutecznych i innowacyjnych produktów przeznaczonych do walki z bólem mięśni i stawów. Koncepcję kreatywną przygotował zespół kreacji Change Serviceplan. Działania promocyjne w nowej odsłonie ruszyły pod koniec marca.
Marka ITAMI należy do spółki STADA Poland działającej od 2004 roku jako część międzynarodowego koncernu STADA AG. Firma zajmuje się produkcją i dystrybucją leków, suplementów diety, wyrobów medycznych i kosmetyków w ponad 120 krajach świata. W roku finansowym 2018 wartość sprzedaży netto grupy wyniosła 2 330,8 mln euro.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024