Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

#HopDoRestauracji – nowa funkcja w aplikacji Hop.City, która pomaga restauracjom

Od 14.04 w aplikacji Hop.City dostępna jest nowa funkcja, gdzie każdy użytkownik po zalogowaniu się na swoje konto, może zobaczyć na mapie dostępne restauracji z odbiorem osobistym. W nagrodę za zamówienie jedzenia u lokalnych restauracji, operator skuterów daje 10 minut gratis na swoją usługę.
O autorze
1 min czytania 2020-04-14

W związku z epidemią koronawirusa już ponad miesiąc zamknięte są restauracje, bary i kawiarnie w całej Polsce. Jak wskazują zapowiedzi ekonomistów, branża gastronomiczna to jeden z tych segmentu rynku, który jest najbardziej dotknięty skutkami epidemii. Część restauratorów ratuje się dostawami do klientów, ale znakomita większość po prostu zawiesiła działalność albo ogłasza upadłość. Hop.City – operator skuterów elektrycznych na minuty, chce wesprzeć restauratorów, aby więcej klientów zamawiało jedzenie z odbiorem osobistym i nie tylko.

Jak działa promocja #HopDoRestauracji?

  1. Pobierz aplikację Hop.City na swój telefon.
  2. Zaloguj się lub załóż darmowe konto w Hop.City.
  3. Zaraz po uruchomieniu aplikacji, widzisz na mapie dostępne blisko Ciebie restauracje z możliwością odbioru osobistego.
  4. Wybierz dowolną restaurację i kliknij „Menu” lub skontaktuj się z wybraną restauracją w celu złożenia zamówienia.
  5. Przyjedź do restauracji – najlepiej naszym skuterem i powiedz hasło #HopDoRestauracji.
  6. Obsługa lokalu udostępni Ci Twój unikalny kod na 10 minut jazdy gratis w Hop.City.

Ważne: darmowe minuty mają ważność 7 dni od daty ich otrzymania.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Chcemy wesprzeć branżę gastronomiczną, aby więcej klientów zamawiało jedzenie z restauracji czy kawiarni, tym bardziej w czasie, kiedy lokale są zamknięte, a właściciele są na skraju rezerw finansowych albo jeszcze gorzej. Poza widocznymi punktami na mapie, dostępna jest też opcja zamówienia jedzenia. Dodatkowo, aby zachęcić użytkowników do składania zamówień, postanowiliśmy uruchomić promocję #HopDoRestauracji – w ramach której, każdy kto odbierze zamówienie na to hasło, otrzyma 10 minut jazdy gratis na naszych pojazdach – mówi Patrycja Ogrodnik, brand manager Hop.City.

Na start Hop.City udostępniło ofertę ponad 40 restauracji w Warszawie, ale jak zapewniają przedstawiciele Spółki, zapotrzebowanie po stronie restauracji na takie wsparcie jest tak duże, iż nie wykluczają, że w najbliższych dniach pojawią się kolejne miasta.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się