TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Dwóch nowych headów w PromoTraffic

Do agencji PromoTraffic w roli head of business development dołącza Grzegorz Maliszewski. Stanowisko head of SEO obejmuje Karol Wójcik.
O autorze
1 min czytania 2020-04-15

Grzegorz Maliszewski z branżą marketingową związany jest od 2012 roku. Doświadczenie zawodowe zdobył w Grupie Adweb jako account manager, a przez ostatnie 4 lata pracował na stanowisku client service director w Veneo, będąc odpowiedzialnym za pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwój działu New Business i Client Service. W trakcie swojej kariery miał okazję współpracować z takimi firmami jak Bayer, Royal Canin, Qumak, Pizza Dominium czy MPM. Mocną stroną Grzegorza są szerokie kompetencje: zaczynając od znajomości usług digital marketingu, poprzez umiejętności sprzedażowe i koordynowania projektami, a na kompleksowej obłudzie klientów kończąc. W swojej pracy kładzie nacisk na komunikację z klientami w oparciu o najlepsze praktyki na każdym etapie współpracy, co ma również pozytywny wpływ na pracujących z nim specjalistów.

Rolę head of SEO w PromoTraffic objął Karol Wójcik, który z branżą marketingową związany jest od 6 lat. Doświadczenie zdobywał, współpracując z takimi firmami jak: Rolmarket, Bruk-bet i Takeda. Do agencji dołączył 4 lata temu na staż, by z czasem przejść przez całą ścieżkę kariery. Nastawienie na rozwój w połączeniu z wciąż zdobywaną wiedzą sprawiły, że szybko awansował na kolejne szczeble. Specjaliści pracujący w dziale SEO sami wytypowali Karola na swojego przełożonego, co najlepiej pokazuje, że nie tylko jego wiedza, ale i umiejętność zarządzania zespołem, zostały wysoko ocenione.