MICHELIN Polska wystartował z kampanią na 6 rynkach naszego regionu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
MICHELIN Polska wystartował z kampanią na 6 rynkach naszego regionu

Agencja Altavia Polska wspólnie z MICHELIN Polska zrealizowała kampanię opon na sezon letni, która prowadzona będzie równolegle w 6 krajach naszego regionu. Kampania dotyczy opon marek MICHELIN i BFGoodrich, m.in. nowej opony MICHELIN Agilis 3 dla samochodów dostawczych.

Celem kampanii jest promowanie całej gamy opon letnich i całorocznych marki MICHELIN oraz BFGoodrich (brand o amerykańskich korzeniach, należący do portfolio koncernu MICHELIN), w tym m.in. nowej opony MICHELIN Agilis 3 dla samochodów dostawczych oraz BFG Advantage.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania prowadzona będzie równolegle w 6 krajach naszego regionu: Polsce, Czechach, Słowacji, Litwie, Łotwie oraz Estonii i potrwa do połowy czerwca.

Zadaniem agencji Altavia Polska była koordynacja produkcji oraz dystrybucji materiałów promocyjnych i POS w 6 wersjach językowych. Wydrukowane karty produktowe, mini-standy i inne materiały trafiły w marcu do punktów sprzedaży.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij