38 Content Communication zajmie się komunikacją marki Gabriella

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
38 Content Communication zajmie się komunikacją marki Gabriella

38Content Communication nie zwalnia tempa i stale powiększa portfolio klientów. Do grona marek, które zaufały agencji dołączyła właśnie Gabriella – łódzki producent rajstop i wyrobów pończoszniczych.

W ramach współpracy z klientem, agencja będzie odpowiedzialna za działania media relations, współpracę z influencerami, komunikację produktową, a także działania CSR. Klient został pozyskany w drodze rekomendacji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Po stronie 38Content Communication za działania strategiczne odpowiada Katarzyna Życińska, prezes agencji, a działaniami operacyjnymi zajmują się Aleksandra Trzcińska, PR manager oraz Monika Majewska, PR consultant.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij