TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

38 Content Communication zajmie się komunikacją marki Gabriella

38Content Communication nie zwalnia tempa i stale powiększa portfolio klientów. Do grona marek, które zaufały agencji dołączyła właśnie Gabriella – łódzki producent rajstop i wyrobów pończoszniczych.
O autorze
0 min czytania 2020-04-15

W ramach współpracy z klientem, agencja będzie odpowiedzialna za działania media relations, współpracę z influencerami, komunikację produktową, a także działania CSR. Klient został pozyskany w drodze rekomendacji.

Po stronie 38Content Communication za działania strategiczne odpowiada Katarzyna Życińska, prezes agencji, a działaniami operacyjnymi zajmują się Aleksandra Trzcińska, PR manager oraz Monika Majewska, PR consultant.