Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Browar Fortuna odbierze piwo niesprzedane w lokalach

Browar Fortuna oferuje wsparcie lokalom gastronomicznym, które w trudnym okresie pandemii COVID-19 borykają się z problemami finansowymi. Firma odbiera na swój koszt niesprzedane piwo beczkowe od gastronomów.
O autorze
1 min czytania 2020-04-16

W czasie pandemii, na skutek wprowadzonych przez rząd obostrzeń, wiele lokali gastronomicznych wstrzymało działalność i w efekcie pozostało z dużymi zapasami piwa. Wielu restauratorów, gastronomów oraz właścicieli pubów zdecydowała z dnia na dzień o zamknięciu lokali.

Zamknięte dla klientów puby to wielka bolączka właścicieli. To nie tylko problem ze sprzedażą, ale także w konsekwencji plany redukcji zatrudnienia personelu w całej branży.

Mając na uwadze trudną sytuację, jako wyraz zrozumienia dla klientów, Browar Fortuna zdecydował, że na własny koszt odbierze niesprzedane piwo.

– Nie jesteśmy dużym browarem z wielkimi budżetami, ale pomoc naszym klientom HoReCa jest dla nas priorytetem. Oferujemy naszym kontrahentom z całej Polski odbiór niesprzedanego piwa beczkowego Browaru Fortuna: Miłosław, Fortuna, Komes i rozliczenie wartości zakupionego towaru. Chcemy w ten sposób zmniejszyć obciążenia lokali i pomóc w ich przetrwaniu na rynku. To czas wzajemnej pomocy, biznes nie jest wyjątkiem. Mamy absolutną świadomość, że musimy się wspierać. Wszystkich nas dotknęła pandemia i musimy współdziałać, bo tylko w ten sposób przetrwany ten trudny czas – mówi Adam Kostrzewa, dyrektor sprzedaży Browaru Fortuna. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Logistyka odbiorów już się rozpoczęła. Warunki są uzgadniane z właścicielami lokali.

Słuchaj podcastu NowyMarketing