Sonia Bohosiewicz w reklamie marki Roleski

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Sonia Bohosiewicz w reklamie marki Roleski

„Jedz mniej!” – pod takim hasłem wystartowała najnowsza kampania Roleski. Marka przekonuje Polaków, aby eksperymentowali w kuchni, nie marnując przy tym jedzenia ani czasu.

„Jedz mniej” – to hasło najnowszej kampanii Roleski. Autorzy działań przekonują, że warto eksperymentować, łączyć smaki, cieszyć się odkrywaniem potraw z różnych zakątków świata, które bez trudu można przyrządzić w swojej własnej kuchni. Dodatkowo szerokie portfolio sosów marki sprawi, że zwykła sałatka, kiełbasa, czy kurczak mogą pokazać swoje, zupełnie nieznane, ale pyszne oblicze.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Do działań reklamowych zaangażowana została Sonia Bohosiewicz.

Zespół Opus B, przygotowując kampanię dla Roleski postanowił pójść pod prąd typowej dla kategorii spożywczej komunikacji, aby jeść i kupować więcej i więcej.

Akcja Roleski, to pierwsza od dłuższego czasu kampania wizerunkowa, jaką realizuje marka. Działania obejmą swoim zasięgiem największe stacje telewizyjne, radiowe oraz digital. Zespół Opus B odpowiada za strategię, kreację oraz nadzór kreatywny podczas procesu produkcyjnego. Kampania powstała przy współudziale Papaya Films oraz Marketers.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij