European Search Awards ogłosiło shortlistę 2020. Wśród finalistów m.in. Harbingers

Wśród laureatów tegorocznej edycji konkursu European Search Awards nie zabrakło agencji z Polski – doceniono m.in. Harbingers, Bluerank czy Sempai.
O autorze
1 min czytania 2020-04-16

Prestiżowy konkurs European Search Awards co roku wyróżnia najbardziej efektywne oraz kreatywne kampanie z obszaru Paid media, SEO oraz Content marketingu. Każdego roku w konkursie udział bierze nawet kilkaset agencji z całego świata, a na finałową galę jury zaprasza jedynie część z nich.

W ogłoszonej właśnie shortliscie nie zabrakło także polskich agencji. Agencja Harbingers, która kolejny rok z rzędu świetuje obecność w finałowym gronie, otrzymała nominacje w trzech kategoriach:

  • Best Use Of Search – Travel/Leisure (Harbingers x Kopalnia Soli „Wieliczka”
  • Best Use Of Social Media In Search Campaign (Harbingers x Camgemini)
  • Best In-house Team

– Gratuluję oczywśćie zepsołowi marketingu Capgemini i Kopalni Soli Wieliczka za nominacje w konkursie. Jestem niesamowicie dumny z całego zespołu Harbingers! Dzięki ciężkiej pracy już trzeci raz z rzędu świętujemy nominacje do nagrody ESA. Jesteśmy przekonani, że to dopiero początek wspólnych powodów do świętowania. – przyznaje Kornel Dulęba, CEO Harbingers

Wśród finalistów znaleźli się również m.in. Bluerank, Sempai, Whites, Promotrafik czy Delante, a uroczysta gala wręczenia nagród zaplanowana jest na sierpień.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj