Agencja strategiczna Project: People zorganizowała kampanię na rzecz krakowskiego Szpitala Uniwersyteckiego

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja strategiczna Project: People zorganizowała kampanię na rzecz krakowskiego Szpitala Uniwersyteckiego

Agencja strategiczna Project: People uruchomiła nową kampanię, poprzez którą wspiera krakowski Szpital Uniwersytecki w walce z koronawirusem. 50% przychodu, który uda się osiągnąć ze sprzedaży e-booka „+25 do ekwipunku warsztatowca”, firma przekaże szpitalowi już na początku maja.

W ramach kampanii firma udostępniła do sprzedaży autorskiego e-booka „+25 do ekwipunku warsztatowca, czyli lista 25 narzędzi do współpracy zdalnej (+ solucja do warsztatu kick-offowego)”. Temat powstał w oparciu o bieżące zapotrzebowanie wielu menedżerów, pracowników, szkoleniowców i wszystkich tych, którzy w czasach pandemii zmuszeni są do prowadzenie warsztatów w formie zdalnej. E-book dostępny jest zarówno w wersji polskiej, jak i angielskiej. Czytelnicy znajdą w środku:

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse
  1.  Checklistę „O czym pamiętać, organizując warsztaty zdalne?”
  2.  Zestaw 25 narzędzi online, podzielonych na kategorie związane z możliwością ich użycia:
    - Kolaboracja
    - Komunikacja
    - Moderacja
    - Planowanie
  3. Przykładowy kick-off projektu, czyli solucja warsztatu startowego, wraz z gotowym szablonem do użycia.

Całość koncepcji kreatywnej opracowała agencja Project: People. Za wkład merytoryczny odpowiedzialna jest Joanna Ostafin, CEO firmy, która pracowała warsztatowo i strategicznie z kilkudziesięcioma klientami zarówno Polski, jak i z zagranicy. Tomasz Osowski (lean UX & service designer) koordynował prace związane z oprawą graficzną, a Beata Mosór Szyszka (CEO & lean strategist) oraz Katarzyna Golonka (marketing consultant & strategist) odpowiadały za plan marketingowy.

Dlaczego warto kupić e-booka?

  • Napisała go co-founderka i lean UX strategist - Joanna Ostafin, która jest praktykiem i na co dzień korzysta z narzędzi online.
  • To esencja narzędzi do warsztatów zdalnych dostępnych na rynku powstała poprzez testowanie każdego z osobna przez doświadczonych specjalistów.
  • Oprócz narzędzi w e-booku znajdziesz checklisty i szablony, które możesz wykorzystać jeden do jednego przy organizowanych przez Ciebie warsztatach.

Ale sam e-book to nie wszystko. Agencja zdecydowała, że 50% przychodów, jakie osiągnie ze sprzedaży e-booka do końca kwietnia, przekaże na rzecz Szpitalu Uniwersyteckiego przy ul. Macieja Jakubowskiego 2 w Krakowie. E-book dostępny jest na stronie www.valuespoker.com. Project: People zachęca do wsparcie, bo jak sama mówi „Kupujesz = pomagasz!”.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij