Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Kolejne projekty Czteryczwarte dla Carlsberg Vietnam

Polska firma brandingowa Czteryczwarte Brand Design rozwija współpracę z Carlsberg Vietnam. Właśnie zrealizowała kolejne projekty, które wkrótce wejdą na rynek.
O autorze
1 min czytania 2020-04-21

Rezultatem rozpoczętej w 2018 roku współpracy Czteryczwarte z Carlsberg Vietnam był już design piwa Halida i Carlsberg Draught. Teraz przyszła kolej na markę tradycyjnego wietnamskiego piwa Huda. W ostatnim czasie polska agencja przeprowadziła redesign dwóch wariantów z segmentu sub-premium: Huda Ice i Huda Festival. Celem liftingu opakowań Huda Ice było podkreślenie nowoczesnego i orzeźwiającego charakteru produktu, co uzyskano dzięki wprowadzeniu lodowych ornamentów, takich jak kwiaty i jaskółki symbolizujące świeżość i ożywienie.

Efektem pracy nad marką Huda Festival jest z kolei key visual i nowe opakowania dla piwa produkowanego z myślą o licznych lokalnych festiwalach odbywających się w Wietnamie. Różnego rodzaju festiwale są zazwyczaj dużym wydarzeniem kulturalno-rozrywkowym i w każdej prowincji kraju stanowią wspaniałą okazję do wspólnego świętowania i spędzania razem czasu. Ten radosny, wspólnotowy charakter piwa Huda Festival podkreśla wybrana przez projektantów Czteryczwarte kolorystyka oraz dynamiczny, przestrzenny motyw zwierzęcy

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj