Sukces akcji społecznej #Moliera2iPrzyjaciele i niestandardowa kampania outdoor wspierająca inicjatywę

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Sukces akcji społecznej #Moliera2iPrzyjaciele i niestandardowa kampania outdoor wspierająca inicjatywę

Sklep internetowy Moliera2.com, wraz z końcem marca wyszedł z niezwykłą inicjatywą wsparcia przedsiębiorców z branży fashion, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji z powodu ograniczeń handlowych. W efekcie do platformy dołączyło ponad 50 polskich butików.

Inicjatywa #Moliera2iPrzyjaciele Kkerowany jest do przedsiębiorców z branży fashion, którzy ze względu na obostrzenia, zmuszeni byli zamknąć stacjonarne punkty sprzedaży. Akcja zakłada możliwość sprzedaży produktów w sklepie internetowym Moliera2.com. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Inicjatorzy projektu po raz kolejny postawili na wzmocnienie przekazu poprzez kampanię OOH, realizowaną we współpracy z Braughman Media Group.

Twórcy zdecydowali się na minimalistyczny, a jednocześnie ekspresyjny przekaz, w osiągnięciu którego posłużyli się emotikonami reprezentującymi wachlarz pozytywnych emocji. Komunikat jasno wskazuje, że działając razem i pozostając dobrej myśli jesteśmy w stanie pokonać przeciwności i odnaleźć pozytywne aspekty wynikające z inicjatyw takich jak projekt #Moliera2iPrzyjaciele.

– Zależało nam, aby postawić na optymistyczny przekaz, dać powody do uśmiechu nawet w tych niedogodnych dla wszystkich czasach. Postawienie na emotikony w layoucie reklamowym to forma infografiki, czytelnej dla obecnego pokolenia osób korzystających ze smartfonów – mówi Arkadiusz Młynarczyk, business development manager Moliera2.com.

Dzięki natychmiastowej reakcji i sprawnemu wdrożeniu projektu, już dzisiaj na platformie Moliera2.com swoje kolekcje sprzedaje ponad 50 polskich marek. Wkrótce dołączą do nich kolejne.

– Jesteśmy niezwykle dumni, że projekt okazał się tak ogromnym sukcesem! Zainteresowanie wśród przedsiębiorców przerosło nasze początkowe oczekiwania, ale dzięki świetnej organizacji i pracy naszego zespołu, połączyliśmy siły już z ponad 50 polskimi butikami i nie zwalniamy tempa. Cały czas przyjmujemy zgłoszenia i pozostajemy otwarci dla nowych marek – dodaje Arkadiusz Młynarczyk, business development manager Moliera2.com.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij